linnealarsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Larsson - 19 maj 2010 15:26

Nu har inte jag skrivit nått sen i söndags:O

herregud... jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

men allafall,jag ska snart plugga så jag ska skriva vad dom hänt dom senaste dagarna och sen så ska jag trycka en j*vla so bok i annsikte!


Måndag: först vare skola, skola dagen va helt ok faktiskt, direkt efter skolan åkte jag och mlainF till mig och gjorde oss iordning lite sen gick vi till Niklas och sen drog vi till stan, vi tre + adde och fredholm osm körde bilen:)

jag vet inte riktigt när vi kom hem , sex kanske, men då drog vi till niklas och fredholm spelade need for speed och jag och Niklas kolla på, haha, sen kolla vi på nån dryg skräckfilm, den va väl helt okej, men dock väldigt råå, efter det kom Wille och sebbe, så då kollade vi på shoot them up, eller nått sånt!

sjukt rolig film asså , haha.


Tisdag: Skola , Niklas kom och hälsade på mej efter han hade ätit, så vi satt i bilioteket och gjorde ingenting, sen drog han och då hade jag bara en till lektion så sen när jagslutat så drog jag hem och så kom sofie så skulle jag dammsuga och plocka i hop här hemma, så sen drog jag till träffen, träffade ida också! saknat den tjejn<3

Efter träffen så gick jag med Niklas,nader och wille till bron , mickey gick med en bit men han drog hem sen, hemma typ halv elva eller nått, då drog jag igång en film, den sög så jag orkar inte ens ksriva vad den handlar om!


Idag: skolan va väl soft allafall, hade studietid först=göra ingenting!

matte=sitta i grupprum och göra ingenting med malin och sofie,

engelska=sitta vid en dator och skriva av en låttext

lunch, sen no då hade jag np, men det va en labb, det va äckligt svårt men det tog inte ås lång tid så vi slutade halv ett, så himla skönt, Carl coh david hade race idag i skolan btw, haha

så sjuka är dom, ska lägga upp lite bilder! väldigt dåliga dock eftersom jag tog med mobilen!:D

men men, nu ska jag lägga in dom sen ska jag plugga so!-.-


pusspuss :*


   david och carl!

   dom där kläderna hade jag hos ellinor!



nej nu måste jag plugga:)

ska nog träffa Niklas sen också btw om jag hinner och om han hinner!

pusspuss :*


Av Linnea Larsson - 16 maj 2010 22:52

nu kom jag hem för kanske en trekvart sen!

jag och malin va med niklas,sebbe,wille,nader och adde va med och jasmine och louise och ah:D

orkar inte komma ihåg vilka det va som va med:D

men vi drog hem till niklas och kollade wipeout och hockey och shit!

sen va jag tvungen coh dra hem för jag råkade låsa ut mamma och pappa(a)

haha:D

men nu ska jag sova, för jag ä trött!


pusspuss :'


bild från igår med ellinor!


  


Niklas, du förstår inte hur underbar du är!<3

Av Linnea Larsson - 16 maj 2010 16:11

nu kom jag precis hem, har vart hos ellinor sen igår, vi va ute och tog kort, och sen så idag kom ronja och hennes mamma och pappa fårn norge så vi gick ut på promenad och tog kortoch massa!

men nu ä min kusin här så nu orkar inte jag skriva! bilder kommer nog senare!


pusspuss :*



niklas kommer hem sen, så ikväll har jag inte tid att skirva!


hööööööööörs


  

gammal bild

Av Linnea Larsson - 15 maj 2010 12:58

Issa sov här inatt, igår kväll blev det ut med oss själva, vi träffade fredholm och daniel och sådär och sen drog  vi till awake, vi va där sen gick vi ut och mötte daniel och david, sen gick vi tillbaka och pratade lite med nona och malin? eller linnea? (vet tyvärr inte vem som är vem av dom:D men det va trevligt(y)

sen drog vi till ica och träffade malin,fanny,malin,alex,hanna,viktor och lythiane

sen drog vi hem runt halv tolv sen gick vi och la oss, kollade på luftslottet som sprängdes :D

sen sov vi, vaknade halv tolv och sen slappa vi , sen frukost nu sitter jag här :D

Issa gör sig iordning :D

senare blir det hem till Ellinor och va med henne imorrn kommer sötis Ronja så ska jag och ellinor leka med henne:D

Sen ska jag hem och träffa Niklas när han har kommit hem! längtar!<3

allafall, nu ska jag väl göra mej iordning lite eller nått, ska följa Issa till bussen om typ 40 minuter:D


pusspuss :*



miss you <3  

Av Linnea Larsson - 14 maj 2010 17:44

jag och issa kom jämt nyss hem efter att vart och köpt klubba och kakor:D

haha, väntar på sms från anton sen blire ut igen, nej nu ska jag oh issa göra nått! får se vad det blir:d


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 14 maj 2010 14:20

issa är på väg hit, hon ringde nyss hon va vid antons, allafall, jag ska snart blåsa håret, sen ska jag sminka mej och så, och när jag sminkar mej så ränkar jag med att issa har invarderat min dator:D

men såäre

ikväll blire awake med issa och alex:D blir niiiiiiice, för det finns inget annat att göra här i forshaga en fredags kväll!-.-

aja, jag saknar malin,sofie och sötnos hur mycket som helst!

men nej nu måste jag blåsa håret:D


faan, glömde ringa fredrik, får göra det nu på en gång!:D han är också i falun på innebandy cup, hoppas det går bra för mina tre vänner:D


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 14 maj 2010 11:48

godmorgon vare ja! klockan är tio i tolv och jag ska se på sjunde himlen om fem minuter och innan det ska jag hinna göra frukost!

för idag blire frukost på sängen när mamma och pappa jobbar så ingen kan ropa upp mig ur sängen!

haha, nej nu måste jag faktiskt gå:D

idag har jag inget planerat, får väl se om jag drar ut sen ikväll om det blir bättre väder eller om ajg ska hitta på nått med nån hemma kanske, ska allafall ut och springa sen för det gjorde jag aldrig igår för det regnade och sådär!

nje nu blire frukost!


pusspuss :*


  

Alexandra som tagit bilden på hennes katt bamse!

kolla hennes blogg ;)

www.tjalex.bloggplatsen.se

Av Linnea Larsson - 13 maj 2010 23:45

nu är jag hemma efter en rolig och trevlig dag!

först hos bror! min mormor är ju för skön-.- haha


Daniel: ja jag åker ju buss till norge på måndag

Mormor: jaha... åker du här ifrån karlstad du eller?

daniel: nej jag åker från gäve... för det är ju närmast?:S

mormor: jaha (i)

jag och daniel: men mormor!!


asså hon ä ju bara för dum ibland asså! shiiit:D

haha aja söt mormor:D

blev träffen efter det ! mycket trevligt folk!

blev kvar där en stund efter det stängt sen hem nu sitter jag här och ska gå och lägga mig ivlken skeund som helst.


jag saknar dig!


nu blire sängen dirr...


pusspuss :*


  

er saknar jag också! malin&sofie alltså:)

kom hem snart! jag älskar er(L)

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards