linnealarsson

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Linnea Larsson - 10 maj 2010 22:36

herreguuuuuud! jag ä faktiskt lite tolt över mej jsälv!:D

jag sprang i ungefär tjugo minuter, utan att gå nått som jag brukar:D

haha och när jag kom hem gjorde jag först, trettio armhävningar sen femtio sittups!

NU Ä JAG NÄSTAN DÖD!

men jag har duschat och allt så nu ska jag smörja in mej och torka håret sen ska jag sova, imorrn äre dans hela dagen i skolan, kommer säkert ha träningsvärk efter mitt lilla träningspass, men det ä smällar man får ta när man ä så jävla otränad!:D haha*

jaja nu ska jag dö lite till , men nu fåre bli i sängen med min bok!

vi hörs imorrn...


pusspuss :*


fan va snygga ;)  

Av Linnea Larsson - 10 maj 2010 15:53

jag har inte uppdaterat sen i lördags:( I'm sorry!

men jaja inte haft tid och sådär , men allafall...

i lördags åkte jag till Ellinor, vi gjorde inte så mkt eftersom stackaren har skadat sej, men johan kom och vi såg på en film vi hyrde, dock såg vi inte så mkt för johan skulle åka och komma tillbaka, emn han åkte hem och somnade, men han va väldigt trött så vi får acceptera det. haha:)

allfall, jag somnade i soffan, sen väckte ellinor mej så gick vi in och la oss i sängen, sen på söndagen så hämtade pappa mej så åkte vi och hämtade alex och fredd:d så följde dom emd oss hem, med harry och hugo också!:D

så vi satt ute och fikade, för det va rätt så vamrt!

men jaa det va mysigt, sen på blev det inte så mkt mer för mej påsöndagen, dom åkte hem och så tog jag det lugnt, idag va det lugnt i skolan, måndagar går så extremt fort ändå, tog följe med simon hem!:D nice

idag ska jag träna på mitt träningsshema som jan-åke gjort åt mej! känns bra, rätt taggad:d

får se om jag orkar, men det tror jag nog:D

annara får det blir imorrn, jag ska ju inte sitta här och ljuga om att jag tränar ifall jag inte gör det;)


nej nu ska jag göra nått annat, läsa en bok kanske, läser en väldigt bra bok faktiskt!

såg en bra film igår också, picture this!


  

Den filmen! den va bra, speciellt om  man gillar sånna där typiska tonårsfilmer, den känns precis som mean girls, hon gillar killen men hon ä inte populär och dom där tre tjejerna tycker inte om henne och försöker ställa till dej för henne och massa shit!

men det ä bra(y) jag älskar sånna där high school filmer jag;D

och killen ä inge fel och kolla på


men nej nu ska jag nog göra nått annat!

pusspuss :'


melin har redigerat två bilder!:D

'

   jag!

  

jag&malin!

älskar dej(L)



klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards