linnealarsson

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Linnea Larsson - 13 maj 2010 23:45

nu är jag hemma efter en rolig och trevlig dag!

först hos bror! min mormor är ju för skön-.- haha


Daniel: ja jag åker ju buss till norge på måndag

Mormor: jaha... åker du här ifrån karlstad du eller?

daniel: nej jag åker från gäve... för det är ju närmast?:S

mormor: jaha (i)

jag och daniel: men mormor!!


asså hon ä ju bara för dum ibland asså! shiiit:D

haha aja söt mormor:D

blev träffen efter det ! mycket trevligt folk!

blev kvar där en stund efter det stängt sen hem nu sitter jag här och ska gå och lägga mig ivlken skeund som helst.


jag saknar dig!


nu blire sängen dirr...


pusspuss :*


  

er saknar jag också! malin&sofie alltså:)

kom hem snart! jag älskar er(L)

Av Linnea Larsson - 13 maj 2010 16:44

nu är det bara 45 kvar tills vi ska åka och jag ä klar!

jag kände att jag inte orkade göra mej iordning så mycket så jag sminkade mej, satte upp håret och drog på mej mjukis kläder! så himla skönt!:D

nej nu ska jag läsa lite i min bok:D kan verkligen inte slita mig från den när jag väl börjar läsa!


pusspuss :*


jag sa ju att jag saknar malin och sofie!

sofie's tröja, malins byxor:D haha <3

  



jag tänker på dej, hela tiden!<3  

Av Linnea Larsson - 13 maj 2010 14:27

blev visste lite ändrat angående idag, min bror flyttar nämligen till norge på måndag och så fyller han tjugo på samma dag så vi ska till honom idag och fira honom och sådär!

det blir nice, vet inte riktigt vilka som kommer vara där men där ä ok:D

ska vara där klockan sex så sen efter det blire dirr hem och åka till träffen, dock ä inte sötnos där så vet inte riktigt vad jag har att se fram emot men det blir ok (y)


nej nu måste jag måla naglarna sen ska jag nog ta en dusch och göra mej iordning så jag ä klar i tid! jag brukar alltid va sist så mamma och pappa får vänta på mej:D

idag ska jag vänta på dom :]


pusspuss :*


  

en bild bara!

Av Linnea Larsson - 13 maj 2010 12:11

igår gick helt ok :D

runt fem halv sex kanske åkte jag till sofie, vi gjorde väl typ inget speciellt bara prata lite sådär innan hon och malin ska åka till falun, dom åkte för tretton minuter sen, alla fall till samlingen nu kanske dom står borta vid skolan och väntar på en eftersläntare:D

allafall, jag åkte hem typ nio och då hämtade vi malin f, jag och pappa asså hämtade malin f:D så åkte vi hem till mig, gjorde inget speciellt, satte oss i min säng och selade kort blandannat...

sen så drog mlain hem vid halv tolv ungefär, då stängde mitt internet ner så då fick jag gå och lägga mej, kollade på american idol, det ä inte ens bra det ä faktiskt mycket roligare att kolla på det svenska:D

nej nu ska jag fortsätta läsa min bok som jag harläst hälften ur...


   

   

sådär!


     

det är min namnsdag idag föresten!   


nej nu ska jag läsa och hoppas på att boken blir ännu mer spännande!


puspuss :*



Jag saknar dej<3



klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards