linnealarsson

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Linnea Larsson - 27 maj 2010 22:22

inte skrivit idag, för det första så idag när jag kom hem fårn skolan så skulle jag till stan med mamma och sofie

vi åkte till bergvik, köpte ett nagelack,två par skor, en foundation

kan inte visa nu för har lite brottom

ska packa nu och sen när jag har gjort klart det ska jag sova dirr

imorrn bär det av till sysslebäck på klassresa.

Helt ok kul:D det sak faktiskt bli kul. tråkigt att dom väljer en helg då inte alla kan följa med... men så äre.

nej nu ä jag dötrött

kommer inte skriva förän på söndag kanske måndag

men då kommer det bildbomb!

för först ska jag lägga ut på mina klänningar, dels dom två jag ska ha på skolavslutningen och den jag gjorde själv i slöjden!

sen blire väl en del bilder fårn klassresan antar jag!:D

kul. nej nu måste jag faktiskt packa och sova!


pusspuss :*



Jag kommer sakna min Niklas! vet inte riktigt hur det här ska gå, får väl se om jag överlever tre jävla dar utan honom;o

tveksamt med tanke på att vi träffats varje dag i två veckor typ...

'

nej nu ska jag sova, nu har ni allafall nått att se fram emot på söndag  eller måndag!

bildbomen asså;)


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards