linnealarsson

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Linnea Larsson - 24 maj 2010 22:19

kom nyss hem, malin och sofie kom hit förut, vi gick till central och träffade Niklas,Fredholm,Jessica,Carl,Sebbe,Anton.

jag malin och sofie gungade:] sen spelade vi king, då va carl med också, han kunde inte riktigt, men vi fick allafall nått att skratta åt ett tag, så det va kul!

haha skön grabb det där(y)

sen drog carl hem, sen anton tror jag, sen mlain och sofie, då åkte vi resten till niklas

där spelade jag och niklas luffarschack , jävlar va jag ägde! herregud va bra jag va-.-

Niklas fuskade!(därför han vann)

nu sitter jag här och äter mini oreo och dricker saft:]


     sjukt gott!


bilderna på det jag köpt kommer, men har fortfarande ingen kamera så det sög ju! får väl den imorrn,


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 24 maj 2010 19:25

skoldagen va sjukt soft, först matte,(gjorde ingenting) sen idrott, ute:) va sjukt varmt och skönt, sen lunch sen matte igen då gjorde jag inte heller nått den direkt efter skolan hämtade ellinors pappa mej och henne

sen drog vi till stan dåra, jag köpte ett vanligt vitt linne, sen ett annat linne, ett par byxor och en jacka:D

skulle köpa skor men mamma ska betala dom så det blir till helgen eller nått annat! fall till helgen drar jag och min klass på klassresa-.-

haha kuul(y)

hoppas det blir fint väder:D


nu ska jag ut, bilder kommer, glömde kameran i ellinors väska:d

pusspuss :*


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards