linnealarsson

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linnea Larsson - 5 maj 2010 21:23

skön dag emd dålig upppdatering, int elika bra!

men vi hade np i fysik idag, det gick inte så jätte bra! men allafall, vi åkte dit åtta så åt vi och sen halv nio började provet, halv tio va jag mali och sofie klara så vi åkte hem till malin och sen så va vi där till kvart i tolv , det vill säga, två hela jävla timmar, och sen så när vi hade vart där så skulle vi åka  till abbortjärn med klassen så vi åkte dit, grillade korv och solade och grejer, skit gött! allafall, sen så åkte jag och malin och sofie hem till malin, sofie åkte hem och jag och malin somnade till andra avenyn, sen kom malins mamma hem och lagade mat och så åt vi, sen så åkte jag hem för då va klockan halv sju typ, så hämtade jag malin f och så åkte vi hem till mej och hämta hugo och maja så gick vi till ica och träffade anton och achmed, det va ju kul(y)

sen gick vi hem nu istter vi här och dricker saft och käkar chips!

ikväll ska jag läsa min bok för den ä bra;)


pusspuss :*


bild från förra sommaren med amanda!  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards