linnealarsson

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linnea Larsson - 23 maj 2010 22:35

SV: till sofie!

haha, nej jag drar aldrig upp byxorna igen! herregud! har ju fan ont fortfarande! vaderna blev mosade! men tack för hjälpen(y)


haha nu har jag kommit hem, vi har haft jätte mysigt, Jag,Niklas,Alex,fredholm,jessica,ewelina,sebbe,wil
le,jennifer,micke,nader,naders lillebror,david,louise,jasmine:d ja tror det va alla:;D

vi grillade och det va soligt och jätte skönt!:D


       

vi tog en gruppbild men den har inte jag, jag får be ewe skicka den:D

nu ska jag sova


pusspuss :*  

Av Linnea Larsson - 23 maj 2010 14:48

nu ä jag hemma, ska snart göra mig iordning sen ska jag hämta alex så ska vi ut och va med folk:)

rätt varmt idag, lite blåsigt men varmt ändå, rätt soft

va och köpte godis och festis förut när jag åkte hem, sen när jag kom hem coh hade ätit en godisbt så märkte jag att jag va sugen på nutella så jag ska nog iväg och köpa nutella sen:D

men nu måste jag göra mig iordning, bloggar mer sen!


pusspuss :*


  

   gårdagens outfit!

Av Linnea Larsson - 23 maj 2010 12:31

nu är jag fortfarande hos sofie, vi vaknade typ halv tolv:D

igår blere först hemma hos sofie lagade mat och så sen film och sen åkte vi till niklas en stund bara en pytte stund, sen hem igen och sen tio i ett körde sofie mig till niklas och så va jag där till typ två, sen sov malin när vi kom tillbaka, sofie hämtade mig där.

det va gårdagen, nu ska jag snart åka hem och på vägen hem ska jag stanna och köpa godis!

senare blir det niklas tror jag, ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll... jag ä trött-.-


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards