linnealarsson

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Linnea Larsson - 8 maj 2010 12:05

jag skrev inte så mycket igår i det inlägget, dels för att jag inte hade någon ork och plus att jag va ju på mammas dator så jag hade inga bilder, kändes ovärt och skriva ett lång inlägg utan bilder:D

men idag får ni bilder från när vi va ute och tog kort!

sen ikväll ska jag hem till ellinor om jag får nån skjuts och så ska vi kanske va med johan om han kan, får se hur det blir med det!

men det kommer bli nice, jag får väl blogga när jag är hos ellinor om jag inte hinner med mer idag!

men jag ska berätta en sak, sjuk sak...

jag malin och sofie skulle sova hos mlain igår och så la vi oss i sängen emd alla kläder på, så somnade jag och sofie och malin försökte väcka oss men vi vaknade inte så jag och sofie sov med kläder på oss hela jävla natten, så nu ska jag snart in och duscha av mej och så ska jag göra mej iordning , men innan jag duschar ska jag måla mina naglar!

men jaja, jag ska allafall sova hos ellinor idag, det blir kul!(y)


malin&jag!

Malin&jag!

Malin&jag!

Jag!

Malin!

   

Malin!

jag älskar dej bästavän<3



nu ska jag fixa mej!

pusspuss :*              

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards