linnealarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Larsson - 30 juli 2010 13:47

oj, inte uppdaterat nått nu se igår, gick ut och träffa issa igår coh jasmine och louise, det regnade sen drog jag hem och duschade och sen så gick jag till mikael, håkman va där dom sköt nån grej, venne riktigt va det va. sen så drog håkman så jag coh mikael kollade på film, när klockan va halv ett åkte vi så jag skulle ta ut pengar till pappa och sen så körde han hem mig, när jag kom hem va jag så jävla trött så jag gick voh la mig på en gång.


nu måste jag dra för nu börjar filmen på teven!


pusspuss :*


   nya mobilen!

Av Linnea Larsson - 29 juli 2010 17:44

nyss kommit hem från stan, har vart in och köpt ny mobil! känns gött kan jag lova:D

nu ska jag dra ut och träfa jasmine och issa, hör av mig med vad det ä för mobil och så sen!:D


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 29 juli 2010 14:25

nyss sett på dirty dancing! älska den filmen!!!!

nu blire förhppningsvis stan emd pappa, har lite brottom, hör av mig sen!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 29 juli 2010 11:34

igår va det lite körigt när jag kom hem så jajg får ursäkta att jag inte uppdaterade nått mer!

men igår så gick jag ut, och va emd fok, sen drog jag till antons me d ida så kom mikael så hälsade jag på honom och grejer, och sen drog jag coh ida till folket som va vid skolan, sen senare vid typ åtta kom jessica så satt jag coh pratade med henne och sådär sen när jag kom hem så åt jag och då va klockan halv tio så då skulle jag till malin och sofie, så stänger affären tio och jag skulle hinna dit, så mamma och pappa fick köra mig, så när vi va utanför närköp så kom fanny,alex och petra så va vi med dom

sen kom hanna och sara och sen så hände den en olycka, men alla klarade sig och allt löste sig tror jag, inge mer om det här.

vi drog in till forshaga, sen träffade jag anton en stund, jag och malin gick hem vid typ ett och så gikc vi och la oss när vi kom hem, skulle nämligen upp till stan idag, men det spöregnade så jag orkar inte följa med, hade liksom inget ombyte med mej eller nått så ah:)

menmen

nu ska jag se en film och vänta på att pappa kommer hem så vi kan åka till stan och kolla en ny mobil till mig:D


pusspuss :*


funderar på en sån här, en rosa såklart!:D  

Av Linnea Larsson - 28 juli 2010 14:05

gick upp halv två idag, åt, sen satte jag mej här!

nu funderar jag på att bege mig ut, köpa en dricka och sen kanske gå och sätta mig i solen nånstans! får se hur det blir!:)

ska förmodligen träffa anton, det va ett tag sen(y)


nej nu ska jag klä på mig:)


pusspuss :*


  

bild från klassresan

Av Linnea Larsson - 28 juli 2010 00:18

det blir nog sängen nu ändå (a)


pusspuss :*


vi hörs imorrn kära läsare:D


  

suddig bild fårn ukm

jag&malin<3

Av Linnea Larsson - 27 juli 2010 23:53

nu ahr jag inte skreve på hela dan, endast för att det va fint väder när jag vaknade runt halv två?:)

blev och gå ut på en gång, sen runt jag venne va klockan va, men på eftermiddan så åkte jag,malin,mikael och håkman till mikaels sommarstuga och åkte bt och grejer, dom slängde i mig mitt i sjön med kläderna på, kul(n)

va rätt blöt da-.-

sen åkte  vi in till forshaga så släppte dom av oss vid skolan så va vi där, rätt kallt va det, jag hadeju blöta kläder, men skit samma, lånade byxor av malin och grejer, allafall sen så åkte jag hem nu vid halv tolv, mikael fick köra hem mig för det va så himla kallt:D

så nu sitter jag här coh funderar på att gå och lägga mig, jag är så himla trött, vi får se om jag orkar gå och lägga mig (a)


pusspuss :*


 

några bilder jag tog när vi va hemma hos emelie med klassen:D  

Av Linnea Larsson - 27 juli 2010 01:30

kom nyss hem, va ute först och träffa folk, sen typ elva åkte jag hem till mikael, vi kollade på film , typ zombies, sjukt äcklig och extremt konstig:D

men annars vare lugnt!

klockan ett skulle jag hem så sa han att han skulle "följa mig" och så gick han åt höger (jag bor åt vänster typ)

jag: vf går du hitåt?

jag bor ditåt?

Mikael: men det är närmare här

jag: om jag bor ditåt och du går åt det här hållet?

Mikael :ja det är närmare, jag ska visa dig


så låser killen upp bilen och ska köra mig hem!

haha, jag har typ hundra meter hem från honom, men det regna ju iochförsig men ändå:D


haha jaja jag kom allafall hem helt torr , tur det(y)


nu ska jag sova, imorrn ska jag upp coh åka till stan, ska försöka och inte handla upp mina pengar, vet inte ens om jag får använda mina pengar imorrn men det löser sig(y)


pusspuss :*


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards