linnealarsson

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Linnea Larsson - 7 maj 2010 22:15

nu ä jag med malin och jag är dålig på att uppdatera:( kommer inte ens ihåg om jag skrev igår men det tror jag:D

men kan berätta om denna dag! jag har ätit mat med malin och sofie idag och nu sitter jag och malin här efter att vi har vart ute och tagitr massa kort! kan tyvärr inte lägga in dom nu, för malin har invarderat min dator så jag sitter på mamis(L)

men lägger in dom senare, men nu måste jag käka lite godis för sen kommer sofie hit och så ska vi va:D alla tre.

Imorgon kanske det blir ellinor om jag har nå pengar och om jag orkar in till stan, är fan helt utmattad efter en hel vecka med med skola och prov och inlämningar och massa sk*t!

men det blir bra!

fick g på no provet jag gjorde och so provet också, helt ok nöjd asså.

nu ska jag va social med datorn!

sen blire nog paranormal activity om jag inte spara den till mig och simon!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards