linnealarsson

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linnea Larsson - 12 maj 2010 17:02

nu har jag myskläder på mig! haft det hela dagen visserligen, men nnu ska jag gotta ner mej ordentligt i sängen emd boken och allt jag pratade om förut!:D får se om det ä nått bra på tv idag också!


jag saknar dej!

förstår inte hur det kan kännas så bra på så kort tid!

du är underbar! <3


puspuss :*


vi hörs ikväll!

  

myskäder! älska byxorna, sofies tröja ä underba också! lovelovelove



Av Linnea Larsson - 12 maj 2010 15:03

både igår och idag har varit super bra!

igår började med skola, eller ja dans hela dagen! det va så sjukt kul, har redan berättat om det tror jag! men idag ska ni få lite bilder från det.

efter skolan blev det hem och duscha och äta och sådär, sen kom pappa och sa att vi skulle skruva isär min säng öfr jag skulle få den nya sängen, eller ja den som varti sommarstugan:)

så vi skruvade och så, sen när vi var klara så gick jag till träffen med malin F

det va kul!

träffade även niklas!:)

vi drog till skolan med lite folk och spelade basket, eller ja dom andra spelade basket och jag och malin kollade på:) sen så drog vi till niklas, jag,nadir,malin,fredholm och niklas da. fredholm drog hem och vi andra va ute lite,

sen gick jag och malin hem till mig och satt vid datorn en stund, mitt internet har krånglat därav den dåliga uppdateringen!

men gårdagen va super bra!

idag vaknade jag i min nya sköna säng av att pappa väckte mej och sa att han skulle till sommarsugan , klockan va fem över nio då-.-

men jag gick upp och drog igång med städningen på en gång! raskt vill jag lova! jag städade hela jävla rummet:D

men det blev bra! bäddade även sängen också(y) det va ett tag sen;)

sen så fick jag sms av sötaste<3 det gjorde min dag!

sen kom malin och sofie hit vi hade allmänt girltalk(y) älskar er<3

nu blire och softa lite till här vid datorn, sen ska jag lägga mej med ett glas cola i min underbara säng och läsa min bok!(y)


så vi hörs senare!


pusspuss :*


mina danstjejer<3

  

     

min säng! jag ä fan nöjd över bäddningen där(y)

  


nu ska jag nörda här en stund, kolla på videon på dansen vi kör och sådär!


pusspuss :*



<3 You are allways on my mind <3

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards