linnealarsson

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linnea Larsson - 19 maj 2010 16:57

jag kände att jag inte orkade plugga mer än såhär... usch va töligt det är!

men det blir nog bara g på det där provet ändå, men asså ah, skiter i vilket, bara mitt ig förvandlas till ett g så nöjjer jag mej...

nu ska jag ta bort mitt nagellack och måla nytt, haha, tröttnar på rött lätt asså... får bli fransk manikyr:)

sen blire ut! fy va skönt när det är sol och allt!


pusspuss :*

  

rätt skön sommarbild! haha

Av Linnea Larsson - 19 maj 2010 15:26

Nu har inte jag skrivit nått sen i söndags:O

herregud... jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

men allafall,jag ska snart plugga så jag ska skriva vad dom hänt dom senaste dagarna och sen så ska jag trycka en j*vla so bok i annsikte!


Måndag: först vare skola, skola dagen va helt ok faktiskt, direkt efter skolan åkte jag och mlainF till mig och gjorde oss iordning lite sen gick vi till Niklas och sen drog vi till stan, vi tre + adde och fredholm osm körde bilen:)

jag vet inte riktigt när vi kom hem , sex kanske, men då drog vi till niklas och fredholm spelade need for speed och jag och Niklas kolla på, haha, sen kolla vi på nån dryg skräckfilm, den va väl helt okej, men dock väldigt råå, efter det kom Wille och sebbe, så då kollade vi på shoot them up, eller nått sånt!

sjukt rolig film asså , haha.


Tisdag: Skola , Niklas kom och hälsade på mej efter han hade ätit, så vi satt i bilioteket och gjorde ingenting, sen drog han och då hade jag bara en till lektion så sen när jagslutat så drog jag hem och så kom sofie så skulle jag dammsuga och plocka i hop här hemma, så sen drog jag till träffen, träffade ida också! saknat den tjejn<3

Efter träffen så gick jag med Niklas,nader och wille till bron , mickey gick med en bit men han drog hem sen, hemma typ halv elva eller nått, då drog jag igång en film, den sög så jag orkar inte ens ksriva vad den handlar om!


Idag: skolan va väl soft allafall, hade studietid först=göra ingenting!

matte=sitta i grupprum och göra ingenting med malin och sofie,

engelska=sitta vid en dator och skriva av en låttext

lunch, sen no då hade jag np, men det va en labb, det va äckligt svårt men det tog inte ås lång tid så vi slutade halv ett, så himla skönt, Carl coh david hade race idag i skolan btw, haha

så sjuka är dom, ska lägga upp lite bilder! väldigt dåliga dock eftersom jag tog med mobilen!:D

men men, nu ska jag lägga in dom sen ska jag plugga so!-.-


pusspuss :*


   david och carl!

   dom där kläderna hade jag hos ellinor!



nej nu måste jag plugga:)

ska nog träffa Niklas sen också btw om jag hinner och om han hinner!

pusspuss :*


klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards