linnealarsson

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linnea Larsson - 4 maj 2010 20:48

idag va hur nice som helst!

blev att va med sofie efter skolan, vi åt tacobröd med nån grej:D det va gött!

sen så gick vi ner och sjöng singstar och sen somnade jag medans hon käkade haha!

sen sov båda lite, typ vilade sen åkte jag och hämtade malin f så drog vi oss till träffen,men orkade inte vara kvar så länge så kvart i åtta så körde jag hem mlain sen åkte jag hem!

det va gött och komma hem


imorrn blire np i fysik! FYFAN! kommer gå piss dåligt!

allafall så blire till abbortjärn med klassen imorrn om det är fint väder! blir nog nice!

allafall, nu ska jag inte skriva nå mer onödigt! så jag ska fortsätta lyssna på världens skönaste låt!


länk:

Whitney Houston – My Love Is Your Love

så himla bra! gammal, men bra!


pusspuss :*


  

gammal bild!

men saknar sommaren

och jag älskar dom på bilden(L) alla fall dom på sidorna hon i mitten ä bara ful;)

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards