linnealarsson

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Linnea Larsson - 3 maj 2010 21:59

förlåt så hemskt mkt!

men nu äre såhär, i lördags så kommer jag inte ens ihåg om jag ksrev nått, men jo det gjorde jag ju innan jag åkte på match, kolla på matchen ju, dom förlorade mot gamla! dåliga!

haha:D

allafall, sen på kvällen då så va jag med alex, det va kul vi va med issa och jasmine en stund sen så blev vi skrämda på kvällen Ha-Ha!

simon och oliver fick hålla oss sällskap(a) hahaha, vi va ute och gick och sofie kom hit.

vi skulle se paranormal activity men vi struntade i det och gick och la oss istället, på söndagen vaknade vi halv två när mamma och pappa kom hem fårn sommarstugan! då blev det ut för det va soligt, så vi solade en stund sen iväg till petrus med hanna så kom malin och sofie så skulle malin och sofie bada i abbortjärn men det va kallt! HAHA

sen på kvällen färgade jag mitt hår, det blrv typ röttt men det ä väl helt ok, blev helt ok allafall!

måndagen(idag) blev lugn med malin, skola först,

np i svenska(muntligt) gick bra!

sen så slutade vi ju tidigt idag och det va varmt ute idag så vi låg och solade, sen kom jan-åke(malins pappa) hem och gav mej mitt träningsschema inför resten av året och nästa år! skit bra!:D

Tack till honom!:D

jag åkte hem fårn mlain typ halv sju, och när jag kom hem så sa mamma att min klänning från hm fanns att hämta på posten så då åkte jag och mamma och hämtade den, den passade och den va faktiskt jätte söt!

ska ta bild på mej med den på imorgon men hinner inte det nu för snart ska jag sova.

men bild på mitt hår ska ni få:D


   malin och sofie

   dom igen!

   malin!

   där har ni den nya hårfärgen!

och dagens outfit! dålig bild, men mlains jeans, min stora tröja och ett linne! va varmt idag så man bheövde inte ha tjocktröjan på sej när man åkte till skolan:D


  

skönt när det är sol och blå himmel när man ska åka till skolan med världens bästa granne:D

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards