linnealarsson

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

listan?

Av Linnea Larsson - 18 januari 2011 23:19

det här med listan har blivit lite sisådär. jag kommer inte skriva varje dag, utan när jag har tid istället.

Så nu ska jag inte skriva idag. För nästa punkt är, vad är kärlek?  och det känns som att jag kommer skriva mkt på just den punkten så det får vänta tills imorrn.

Har inte haft tid och skriva idag öfr när jag och malin kom hem fårn skolan somnade jag till en film och hon kollade på den.

Sen kom min kusin och sen kom olsson och älskling hem till mig utan att jag visste nått, och han skulle ju egentligen va i säffle så jag blev rätt chockad. haha

men det va skönt och träffa honom eftersom vi inte hann göra det igår innan han åkte ':D

nu ska jag kolla ett avsnitt av one tree hill och sen ska jag sova, imorrn äre skola, kanske bra om jag ä pigg!

har ju marita hela dan ;)

hihi. jaja natti på er snyggingar!<3


  

sötisar typ :D

 
 
Linn-Lay

Linn-Lay

28 januari 2011 22:13

Hej du!
jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

http://linn-lay.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Larsson - 8 maj 2011 17:03


gårdagen va fan soft som fän. Jesper och fredholm kom till kristinehamn och hälsade på. Vi satt och spelade kort och kollade på film och grejer. Idag ahr jag och sara vart jääääävligt bääs. började med att vi vaknade och åt pizza till frukost. den pi...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 14:43


nu ahr vi solat återigen en stund. sara duschar nu och sen ska jag in och duscha. Tror vi tar cykeln till maxi sen coh handlar. funderar även på att köpa hårfärg och färga mitt hår men får se hur det blir! beror väl på vad det kostar:)   kvälle...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 13:36


sitter i k-hamn nu hemma hos min Gosi :* hihi vi Vaknade väl vid elva ungefär så då gick vi ut och tog oss lite frisk luft ;) sen så la vi oss i solen efter att vi hade käkat frukost. Nu belv det så varmt så vi satte oss på altanen med en varsin da...

Av Linnea Larsson - 1 maj 2011 14:49


Måste bara säga att kvällen igår va fan rå nice. I början vare väl lite drygt sen träffa vi massa folk och då blev det bajs kul! Nu ligger iv i varsin soffa och kolla på film med mami. kärleksbrev heter filmen. helt ok, mycket dravvel men skitsamma...

Av Linnea Larsson - 30 april 2011 13:58

Jag och sara vaknade vid ett typ. Det första vi gjorde var att gå till konsum och handla lite nödvändigheter för min del. Nu ligger vi i soffan och slappar med varsin dator. Min bror kommer snart och hälsar på vilket jag tycker ä bra för jag har inte...

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards