linnealarsson

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Larsson - 30 april 2011 13:58

Jag och sara vaknade vid ett typ. Det första vi gjorde var att gå till konsum och handla lite nödvändigheter för min del. Nu ligger vi i soffan och slappar med varsin dator. Min bror kommer snart och hälsar på vilket jag tycker ä bra för jag har inte träffat honom på ett bra tag :)
vi kollar på the house bunny nu , rätt kul film . haha


Ikväll ska vi till deje eftersom det är valborg, får väl se vad som händer där. bara vi slipper drama är jag på!


nu ska jag nog kollar på filmen!


pusspuss :*


Av Linnea Larsson - 30 april 2011 00:54

Jag tror jag tar den här punkten när jag inte är så trött! känner att det kommer bli en del!


istället så tänker jag trycka i mig chips och typ nörda msn och fb ett tag till medans jag väntar på samtal :)


pusspuss :*



 

Gosi <3

Av Linnea Larsson - 30 april 2011 00:41

eftersom jag har sara här hemma hos mig nu fårn i onsdags tills på måndag och vi ä så himla sociala och ligger här med varsin dator och nördar så kan jag lika gärna uppdatera lite :)


Dagen har fan vart rätt bra ändå förutom vissa händelser som inte ens är värda att prata om... Skit i det dåliga och gå vidare liksom, vi har allafall soooolat som satan för louise som med oss inatt. sara dängde mig och louise i kubb och så har vi typ käkat strips. bääs som faaaen!
hängt med folk. CHILLAT LIKSOM MANNEN! kvällen blev fan bra tillslut. Daniel forsberg livar upp stämningen som vanligt!


tänkte ta en punkt ur listan och bara för att jag ändå har tid men det kommer i ett nyss inlägg här snart!


pusspuss :*


  bara för att den kändes somrig :D


jaa

Av Linnea Larsson - 26 april 2011 17:49

ja jag skriver när jag har tid som sagt!

och nu är jag sjuk så jag har all tid i världen...


Min dag

jag har luggit i soffan exakt hela dagen så det finns inte mkt att säga. Ätit mat, försökt illafall och så har jag gått en promenad med min vovve för att få lite frisk luft och så har vi inte haft nå vatten på hela dan så nu har vi fått tillbaka det så jag ska nog snart gå in och duscha!


mer har jag inte att säga. kollade på en jävligt bra film nyss Gran torino. Jätte bra film faktiskt. verkade jävligt dålig i början men den blev bara bättre och bättre.


nu ska jag vila en stund!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 18 april 2011 12:22

äckligt längesen jag skrev. men nu har jag tid för jag försöker komma på nått att skriva i min artikel. Skrev ju innan att jag ska fortsätta med listan och att jag trodde jag skulle skriva mkt om "vad är kärlek"

men jag kan lika gärna ta det nu!


vad är kärlek?

Kärlek är när det enda man vill är att personen ska vara lycklig. Även om du inte är en del av det som gör personen lycklig.


uppfatta det som ni vill men det är så jag ser på kärlek. All sorts kärlek.

nog om det.



Jag har yrkesämne nu och jag tror att jag dör vad tråkigt det är. tur att dom har kopplat in högtalare i klassrummen så vi får lyssna på musik! hihi

Fredrik hämtar mig efter skolan sen så ska jag hem och hämta hugo och sen drar vi till deje förhoppningsvis.


pusspuss :*


 

bara för dom är söta!

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards