linnealarsson

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Linnea Larsson - 21 maj 2010 20:25

sitter här, fortfarande dötrött och känner mig inte så pigg!-.-

men men så äre, jag ska snart kila iväg till niklas och kolla vad som händer där, ska bara ta det lugnt en stund först, nyss gjort mig iordning klart ochsådär

har lyssnat på sofies spotify lista hela dan nu, snart lyssnat på alla låtar, känner mej så himla stolt:D

nej nu måste jag byta om innan jag går.


pusspuss :*


  

men gulligt -.- haha:)

Av Linnea Larsson - 21 maj 2010 17:10

nu ä jag jätte trött, jag har inte sovit än, funderar på att göra det nu eller bara göra mig iordning och dra iväg till niklas, får se hur det blir med den saken,

ikväll blir nog nice , ska va med niklas en stund tänkte jag och sen ska jag dra mig iväg till awake och kolla om det ä några folk där och om det inte är det så drar jag väl till niklas igen, men om det ä några roliga där så ä jag där till det stängde kanske, får se, sen drar jag tillbaka till niklas förhoppningsvis!

det spöregnar, jag HATAR sverige just nu faktiskt... det ska ju va varmt och soligt!:(

man behöver ju allafall inte få dåligt samvete över att man sitter inne idag, nu kan man sitta inne och va stolt över det!:D

nej nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, somna en stund kanske, så ska jag väl dra mig sen!


pusspuss :*


  

redigerade en bild på www.picnik.se

Av Linnea Larsson - 21 maj 2010 14:42

jag känner mig usel just nu!

inte skrivit på jätte länge ju:( jag ska bättra mig!(y)

allafall, onsdagen skrev jag ju, igår så vare skola, gick ärtt fort även fast dagen va äckligt lång! men efter skolan, slutade kvart över tre så då gick jag hem, gjorde mig iordning och det åskade och grejer, det va inge kul, men mamma körde mej till träffen, niklas va där också så jag va med honom,

typ det enda vi gjorde, satt i soffan halv sov och typ tråka, men det va skänt och ta det lugnt en dag, köpte en navel piercing av mathilda för 50 kronor också! finfin.

sen drog jag hem vid halv tio typ, gick med niklas och sne när jag kom hem åt jag sen gick jag och la mig rätt direkt efter jag ätit, imorse va jag typ död när jag skulle gå upp-.-

så jävla drygt! hata och va trött vetni!

ojojoj, men skolan gick ändå bra och vi hade dans och jag börjar bli extremt trött på att folk inte lägger ner sig nått, men det ska funka ändå...

ikväll blire hem till niklas och typ kolla på film och ta det lugnt, får se om det bara blir jag och han han eller om wille och dom ska va med :)

skulle haft grillfest men nej det spöregnar ju så det sög ju rätt hårt...

vi får se vad som händer!

skriver mer senare för nu ska jag sova en stund!

pusspuss :*


   gårdagens kvälls outfit, det åskade jag vet... men det va fan kvaft och varmt och äckligt!

   piercingen jag köpte.

   bild fårn helgen med ellinor

   den med!

   den med

   den med


nu ska jag sova en stund!

pusspuss :*


klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards