linnealarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Larsson - 6 juli 2010 22:13

Nu har jag nyss kommit hem, har vart ute, träffade rassan och anton och folk,

Jag och rasmus pratade lite och sådär:)

Nu sitter jag här med skyhög musik i väntan på att min mamma och pappa ska komma hem, dom är nämligen i molkom hos min systers pojkväns föräldrar, dock tog dom inte med sej maja så jag får väl gå ut med henne om en stund:)


Nej jag tror jag ska ta mig en bit chocklad, lite sprite och sätta mig vid teven innan jag går ut på promenad med hunden:)


pusspuss :*


Min hund, Maja

  

Av Linnea Larsson - 6 juli 2010 16:16

Min mamma gör ju smycken och så som hon ska sälja på festivalen som är här i forshaga till helgen, hittade bilder på ett halsband och ett armband på min dator så tänkte bara visa det:)

hon gör massa annat också, typ skyltar,kuddöverdrag,ljuspåsar med bilder på, och lite sånt där:)


    


Av Linnea Larsson - 6 juli 2010 13:03

jag hittade nyss bilder på läppglansen jag köpte på Lindex för nån vecka sen!

Fanns tre olika så mamma köpte en utav varje till mig, söt mamma!^^

det är samma smak på alla tre, men dom hjälper faktiskt fungerar bra som läppsyl, man får jätte fuktiga läppar av det även efter att det torkat så förblir läpparna mjuka:)


29:-/st


    

cupcakes

Av Linnea Larsson - 6 juli 2010 11:37

Jag förstår inte att jag inte kan sova på morronen!

jag har vaknat tidigt två morronar nu, jag sov tillochmed med musik i öronen inatt för att jag inte skulle vakna av när mamma gör frukost i köket, jag har nämligen mitt rum bredvid köket:)

Men det hjälpte liksom inte!

Men det ä väl bara och vänja sej, fast iiofs det är väl bättre än att sova bort halv dan!

Igår va soft, jag drog ut med malin f vi låg i en gunga och tog det lugnt och lyssnade på musik och sådär , sen tjugo i tio gick vi hem till mej, hon skulle hem och jag skulle bya byxor, så drog jag till central satt där i 40 min och prata em malin i telefon, sen kom jasmine och wille, sen kom rassan och davva då drog jasmine och wille. sen kom Erik,Anton,Achmed också:D

så stog vi dr, sen när klockan va typ kvart över tolv drog jag hem och på vägen hem mötte jag Mike och rickard och så nån tjej som hette julia:D

Trevligt, när jag kom hem vare bara och gå coh lägga sje på en gång, va så himla trött!:)

jag funderar dock på att gå och lägga mig en stund till nu eller om jag bara ska gå ut och ta en promenad, inte riktigt bestämmt mej än:)

Idag är jag ensam hemma vad jag vet så kommer rasmus hit sen, får se vad vi hittar på.

På torsdag börjar ju forshaga festivalen också, det ä ju dock bara traktorträffen då men det lät bli nice!

På fredag ska jag väl bara gå runt och kika va det är ute för nått, och på lördag blire veteranmatch med Rasmus på morronen, pappa spelar ju så jag måste ju kolla, det kan man ju inte missa! :D


nej nu ska jag städa ihop på mitt ru, mamma börjar tjata om att det är stökigt, fast det äre iofs:D


pusspuss :*


  

Bild på mig och rasmus sen min bal, han va ju där och kolla da när alla gick in, ellinor skulle ju bestämt ta kort:D


Av Linnea Larsson - 5 juli 2010 10:37

Igår va nice, vi kollade på hus och det va jätte fint! får se hur det blir, förmodligen så vill mamma och pappa flytta dit så då får vi väl lägga bud eller så skiter vi idet , det fanns en del som behöve göras, men det ska nog funka!(y)

efter jag vart där så drog jag hem och satt vid datorn en stund sen drog jag ut och mötte hanna och så drog vi till ica, sen till antons, där va det massor av folk.

Senare drog hanna och viktor hem och jag,malin,lilldavid,hansbror och wille till cåpa så satt vi där ett tag, va kul, sen drog alla då kom anton,achmed och traktoroscar.

satt där med dom och snacka tills rassan kom och hämtade mig så åkte vi runt lite, sen runt halv tolv nån gång så hämtade vi anton så körde dom hem mig och sen drog dom :)

då gick jag in och insåg att jag hade fruktansvärt ont i halsen, men jag får väl skylla mej själv när jag går runt i blöta badkläder! (a)

Idag blire ut antagligen, måste bara vänta tills malin slutar!

jag och den tjejn har en del att snacka om;)


Nej jag tror jag ska gå och duscha så jag är helt klar sen när hon slutar, fast iofs hon slutar inte förän två så jag kan lika gärna chilla ett tag till(h)


pusspuss :*


  

rätt ny bild!:)

Av Linnea Larsson - 4 juli 2010 15:06

jag lyckades inte med det där om att blogga varje dag i juli:d

men får väl hoppa över tredje, jag kan berätta om igår, vi åkte och badade, jag,fredh0ol,johan,emilia,erik,sebbe och malin, i älven, det va rätt kallt:d men ändå,

efter det drog jag och malin hem till mig och sen åkte vi till fredholm, han coh johan hade lagat mat till oss så vi käka, det va gött(y)

sen drog vi ut, va med folk kom hem rätt sent inatt , gött trött var jag då:)

men nu ska jag göra mig iordning för jag,mamma och pappa ksa iväg och kolla på ett hus, ska bli nice! jag vill flytta till hus så jag ska tjata på dom:D


pusspuss:*


idag ska jag träffa rasmus också btw, va ju ett tag sen!


  

imorrn åker mina flickor till prag i en vecka! hur ska jag överleva?:O


Av Linnea Larsson - 2 juli 2010 19:19

Tänkte att jag skulle försöka uppdatera varje dag nu i juli och framöver, får se hur det går sen under forshagafestivalen, men det ska väl inte va nått störra problem:D

Idag har jag och sofie lsutat jobba ÄNTLIGEN!

vi fick börja halv ni, så hade vi rast till halv tio sen åkte vi till bergsgården och åt våfflor!

va sjukt gött, det va ju soligt och hur varmt osm helst, så satt vi ute där!

sen drog vi hem och kollade på film hos sofie, sen käkade vi och sådär

sen tog vi moppen coh åkte till skivtjärn och la oss där i nåra timmar med hanna och malin och så kom david också:D

nu sitter jag här och ska snart dra in i duschen, sen ska jag göra mig iordning så ska jag,sofie och hanna iväg och käka pizza och sen ska vi va ute, jag ä ju äntligen ledig så jag kan va ute!(y

vi ska träffa Makkan och Johan också (y)

och så ska jag träffa Rasmus förhoppningsvis:D

blir nog en helt okej kväll!


nej nu ska jag hoppa in i duschen!


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 1 juli 2010 15:25

Har inte uppdaterat sen i måndags, känner mej usel, men men så äre ibland!

Malin har åkt bort till halmstad och hon har snart varit där en vecka, jag har en arbetsdag kvar sen äre över,

mitt liv har förändrats lite och saker ha hänt som är lite för personligt för att nämnas här!:)

veckan har varit rätt soft, jobbet har vart soft, solen har kikat fram förutom i går då det regnade i början av dan och sen framåt kävllen blev det solig, det va skönt,

Har inte hänt så mkt speciellt under veckan! men imorrn blire soft, då ska jag först jobba och jag hörde ryktas om att vi ska till jobbet, jag och sofie ska ränsa klart i en rabbatt och sen ska vi käka glass sen får vi dra hem! men det ä ju bara rykten, vem vet han kanske sätter oss i arbete på en gång(n) efter det ska jag hem och duscha och fixa mig lite, så ska jag försöka hinna träffa ida, sen på kvällen blire förmodligen Apertin, om han orkar/kan/vill/inte är för lat:D

jag kollade på film igår, nämligen Dear John!

sjukt bra film och jag rekomenderar den verkligen!

Påminner mig lite om a walk to remember, varöfr märker ni om ni kollar på den;)


nu ska jag lyssna på musik och kanske sova lite, vem vet, jag vill va pigg sen när jag ska iväg och kolla brännboll med sofie!(y)


pusspuss :*


   love



klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards