linnealarsson

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linnea Larsson - 7 juli 2010 14:58

godmorgon, solen skiner och jag är happy!

Gårdagen va suverän jag va ute först lite sådär en stund, gick hem runt tio, sen drog jag ut vid halv tolv och träffade wille,sebbe och jennifer hette hon tror jag:)

sen vid tio över tolv eller nått så mötte jag rasmus och anton!

vi satt ute på en bänk och pratade lite och sådär :)

klockan ett gick jag hem, då gick jag raka vägen in på mitt rum och la mej, eller ja jag gick in och borstadetänderna och så först da men (a)

 Idag fick jag sova lite längre än vad jag brukar klara av, halv ett va klockan när jag gick upp, då fick jag ta kort på alla mammas grejer som hon ska sälja på festivalen nu under helgen,

det va kort,ljuspåsar,armband,prydnashjärtan och massa annat, typ kyddar och sånt:D

nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag göra mig iordning så kommer malin f hit när hon slutat jobba vilket lär ta en stund för dom förbereder väl för festivlaen idag och det tar nog ett tag!:)


om ni vill kolla på min mammas grejer så kan ni gå in på

www.milo-d.blogspot.com

finns nog lite allt möjligt där men, ah typ vardag och hennes grejer, jag vet inte brukar inte vara inne där så ofta:)


nej nu blire datorn en stund, sen duschen:)


pusspuss :*

  

tog den bilden på min kusin förra sommaren,

på tal om min kusin så kommer han och min faster hit senare idag:)


klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards