linnealarsson

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Linnea Larsson - 20 juli 2010 20:32

nyss gjort mig iordning, nu ska jag snart dra ut, först ska jag lägga in outfit bilder och så.

måste ju vänta på malin f, funderar på att ringa anton, men det får bli när jag ahr lagt in bilderna och skrivit klart!(y)


ikväll tror jag inte att jag blir ute så länge, får se vilka som är ute!:)


pusspuss :*


Dagens outfit:

    

Av Linnea Larsson - 20 juli 2010 17:11

haha usch, nu äre tråkigt åt mej, funderar starkt på att gå ut men hittar ingen som kan joina, får väl se sen hur det blir:)

jag vet allafall att jag ska duscha innan jag går ut, nej nu ska jag inte tråka ut er med en massa onödigt tjafs,


jag uppdaterar kväll när jag kommer hem eller imorrn när jag vaknar!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 20 juli 2010 14:50

jag mår inte så bra idag så jag lär inte uppdatera så mycket.

men just nu ser jag på film ( 17 again )

den är faktist ganska bra, zac efron är ju rätt bra snygg da!;)

allafall, efter filmen ska jag nog duscha och göra mig iordning och så sen drar jag ut tror jag, jag ska träffa anton, rättaresagt min bästa killkompis i hela jävla världen! finns inte ord för hur jävla underbar han är asså:) stort plus till honom :D

allafall, nu ska jag inte skriva så mycket mer, vi hörs nog senare, ikväll kanske när jag mår bättre:)


pusspuss :*


sitter på mammas dator så det fick bli en ganska tråkig bild.  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards