linnealarsson

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Linnea Larsson - 12 juli 2010 12:41

nu har inte jag skrivit sen i fredags, känns lite uselt men har vart så himla mkt den här helgen!

i fredags hjälpte jag mamma och va ute på forshaga hela dagen, jag glömde tillochmed och äta nått för jag va ute och sen på kvällen träffade jag ramsus och alla och sen så klockan två körde han hem mig (på natten)

sen så sov jag på en gång sen på morronen på lördagen så vare ingen hemma så då orkade jag inte äta frukost så jag tog pengar och drog till dallas och mötte malin f och så köpte jag en kebabtallrik och sen följde jag med malin för hon skulle jobba, vi skulle sitta i skuggan i tre timmar typ coh vakta en bomm så det inte kom några ambulanser eller såädr med syrener på för då va vi tvugna att flytta på dom, inte för att det kom nån nån enda gång da men ändå:D

sen på lördag kväll va vi ute igen, fick följa rasmus hem på natten, tog en halv timme från ängevi hem till honom och det ä inte långt-.-

igår (söndag) så va jag ute med alex och hanna först sen mötte jag och hanna fredholm och dom så satt iv där sen skule hanna dra så jag och massa folk drog till skivedskolan och sen så kom malin och då drog jag och malin in till forshaga och då fick jag äntligen träffa rasmus :D haha

han åker ju till norge idag så jag slipper honom ända tills på onsdag;)nääääääära:D

nu äre måndag och solen skiner och jag ska äta frukost! så himla hungrig är jag, illamående också,

senare blire och träffa malin och sofie för dom har jag inte träffat på en vecka!!!!

nej nu blire frukost och en ipren!


pusspuss :*


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards