linnealarsson

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Linnea Larsson - 13 juli 2010 17:59

det känns som det är dålig uppdatering även fast jag skrev igår!

kanske är för att det har hänt så mkt sen jag skrev igår:D

men igår allafall så va jag med malin fridell och vi va ute med folk, sen så åkte vi hem till sofie för jag har inte träffat henne och malin h på en vecka, eller ja sofie har jag inte träffat på en vecka och malin hade jag inte träffat på två veckor:o

shit asså, vi bestämde allafall att alla skulle sova hos sofie, och jag ville träffa rasmus innan han åkte till norge idag så vi åkte ut på mopederna på forshaga och så åkte vi runt sen hem till märta och så gick vi in där, dtog på balkongen och kollade på blixtar hahaha!

sen så drog malin,malin och sofie hem till sofie och jag stannade kvar och så kollade vi på film, det va jag,rasmus,anton,erik och märta(mickael)

sen typ halv tre kom malin f coh hämtade mig på min moped så mötte vi louise och jasmine på vägen hem så dom körde moped lite haha:)

och sen så drog vi hem till sofie, sen så smsade jag med rasmus och då bestämde jag och malin oss för att vi skulle åka till honom , så vi åkte hem till rasmus, stod i regnet och prata typ, sen när klockan va halv fem så åkte vi hem och då vare värsta regnigt och så va det soluppgång så det va ju hur fint som helst när vi stod på bron så skulle vi stanna och ta kort när det ösregnade s stod jag där i godan ro coh tog kort och bara small det till i hela bron så vi fick världens panik för det åskade också, men det va inte åskan som lät utan det va bron för det känds liksom i bron!

och då fick vi panik så vi åkte fort som satan hem till sofie, och när vi kom hem så hade odm somnat så vi tog ett varsitt täcke och en varsin kudde och la oss på en matta på golvet! så går det också och göra!(y)


haha jaa nu regnar det det och malin ligger i min säng och sover efter nattens äventyr så vi får se vad som händer sen, ellinor kommer hit och sover här så vi får väl se(y)

jag uppdaterar förmodligen mer sen!


pusspuss :*


  

rätt gammal bild da!

allafall mitt gammla hår på bilden!:D

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards