linnealarsson

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Linnea Larsson - 16 juli 2010 15:57

jag skulle ju lägga upp bilderna igår och allt, men sen blev det att jag fick så brottom ut efter jag hade duschat så jag hann inte, och jag va ute igår, klockan två kom rasmus och hämtade mig vid ängevi så åkte vi hem till honom, jag skulle sova där så vi somnade väl typ tre eller halv fyra, killen har ju nån grej att han måste spela en nhl match innan han sover, haha söt(y)

allafall, så idag gick vi upp tre, eller vi vaknade då, så kom hans lilla hund in och va go en stund så låg vi kvar i sängen sen så ringde davva till rasmus så skulle han till davva, så vi gick upp och klädde på oss och så körde han hem mig, nu sitterjag och väntar på att pappa ska komma hem med min kebabtallrik!(y)

det är därför jag har tid att lägga upp bilderna nu!

så efter jag käkat så ska jag till skivtjärn med malin och så va hannah och evelina där tror jag:D

ikväll ska jag ut och så får vi väl se vad det blir!

men nej nu ska jag lägga upp bilderna och allt och sen ska jag packa badkläder!


pusspuss :*


  den här bilden ser det ju ut som ja kan åka wakeboard, men faktum är att jag sög!   där solade vi hela dagen! hur skönt som helst   pappa och jan-åke(malins pappa)   som sagt!   jaja   malinmalin   ja, det va rätt varmt och skönt där när det inte blåste:D

det där gick mindre bra, vi skulle göra nån cool bild, men det vi faila hela tiden, den där bilden blev allafall någorlunda bra!:D


nu ska jag packa:d

pusspuss :*  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards