linnealarsson

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Linnea Larsson - 23 juli 2010 17:33

det regnar, jag ville ju att det skulle va soligt:(

fast vänta:o jag tror det slutade regna:D:D

eller jag vet inte, skitsamma, jag har allafall hunnit med att städa rummet, nu ska jag bara dammsuga sen är jag klar (a)

senare blire ut, patrik och nicklas från kil kanske kommer hit så ska väl umgås med dom:D

får se vad som händer

jag har allafall tagit kort på allt som jag köpte, så det kommer upp nu;)



Nagellack Åhlens (viva la diva) 50 :-

  

Oversize tröja från Mq originalpris 129 :-  reapriset 39 :-

  

Stor tröja från Bikbok originalpriset va 199 eller 299 trorja men jag köpte den för 74 :-

Bh från h&m 129 :-

 

köpte även matchande trosor till men dom kan jag inte lägga upp bild på för tillfället:D


Väska Åhlens 299 :-

     

Skjorta h&m 199 :-

   


sådär , det va nog bara det va:D


nu ska jag lägga upp lite random bilder från som senaste tre-två dagarna:D

 

 Anton bästa vän

   

achmed

   

Malin

    

sebbe


nu ska jag trycka i mig chips, sen ska jag göra mig iordning:)

pussspuss :*



Av Linnea Larsson - 23 juli 2010 14:15

sitter här och pratar i telefon med malin hjelm (L)

rixfm festivalen blev det igår, däför jag inte hann lägga in bilder på vad jag har köpt!

men det kommer senare idag för idag ä jag hur trött som helst och orkar inte gå ut än,

va ute hela natten, kom hem åtta imorse typ, va rätt trött da, va ute och åkte traktor med jr,jocke,malin,jimmy,wång,wille och anton:D

extremt kul, jag har inte skrattat så mkt på jag vet inte hur länge, men det va kul!

nu har jag sovit i sex timmar och är svin hungrig, så därför hörs vi senare med bilder och sådär!


pusspuss :*



  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards