linnealarsson

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Linnea Larsson - 22 juli 2010 12:48

Morron alla söta!

klockan är tio i ett och jag ä trött som satan men jag kan inte somna om, jag va nämligen tvungen att gå upp för mamma skulle prata med mig, jag ska på rixfm ikväll och dom ska inte va hemma och massa shit så därför ville dom prata med mej, allafall. får se vad dagen har att erbjuda, några sköna låtar i karlstad centrum men underbara människor, ja låter det inte underbart? ;)

nej nu ska jag väcka malin och så ska vi käka frukost,

sen ska vi väl fixa oss och dra in till til stan, för badning blir det inte idag, vädret va inte så generöst!:)


pusspuss :*


förlåt för inlägg utan bilder men mamis dator är inge intressant!

jag uppdaterar ju allafall(A)

Av Linnea Larsson - 22 juli 2010 01:38

nu har jag kommit hem coh malin fick hänka, hon ska sova här så vi ska ha mys, chips har vi, och dricka, och så en fläckt för det ä så förbannat j*vla varmt!

imorrn ska vi bada om vädret tillåter oss till det, på kvällen imorrn blire rixfm festival emd henne och sofie, blir nice!

nej nu ska jag sova, bilder på det jag köpte får ni imorrn!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards