linnealarsson

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Linnea Larsson - 15 juli 2010 14:36

oj inte skrivit sen i tisdags, ursäkta mej!

men det är sommar och jag har så mycket för mig på dagarna!

igår(onsdag) så va jag,pappa,malin och hennes pappa ute med deras båt, vi va ute från typ halv tolv till fem eller va klockan va:)

det va riktigt skönt, vi åkte wakeboard, eller ja jag försökte, och det gick rätt bra, kom nästan upp, men allafall, sen så badade vi och sådär,

nu regnar det fär fullt här och jag sitter här och ska snart ut och ta mig lite cola och se fall det finns nått gott att äta:D

bilderna från igår kommer upp här senare när jag har tid och ork, jag är så himla trött, senare blire förmodligen rasmus om han vaknar nån gång, han skulle ju bestämt gå och lägga sig igen när han äntligen vaknade innan fyra-.-

menmen så äre!


nu ska jag hämta cola!


pusspuss :*


    

jag har tänkt på hur tomt det ser ut när man inte har piercing när man har det, asså det va ju jätte tomt innan jag piercade mig, men man tänker mer på det nu när man har piercing:D

  

har en ny i nu btw! jag och malin fridell har bytt en stund:D

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards