linnealarsson

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Linnea Larsson - 8 juli 2010 16:05

nu ska jag snart gå in i duschn, skulle duschat för ett tag sedan men ajg orkade inte,

mamma och papa har åkt till stan och ingen av dom har mobilen med sej, väääääärt-.-

jävla skit!

aja, blir ingen traktorträff för mej heller, malin jobbar ju då den ungjäveln;)

haha, men men, går dit sen runt tio så får vi se hur länge jag stannar:)


nej nu ska jag duscha, pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 8 juli 2010 13:24

 usch vilket tråkigt väder det är, jag hoppas innerligt att det inte är så här ikväll!

ikväll är det nämligen traktorträffen och jag ska dit med nån, inte hört med malin än men ska fråga henne senare!:)

Idag har jag inte gjort så mkt, mamma väckte mig imorse och sa att hon skulle spika, nödvändigt menar jag, om hon inte hade väckt mej hade jag aldrig märkt det jag lovar-.-

gick upp halv tolv allafall, målade naglarna, ni ska få se bild sen när min kamera har laddats klart så jag kan ta kort:)

nej jag funderar på att gå och duscha så jag är klart med det tills ikväll! ska höra med malin när hon slutar jobba också:D


vi hörs senare


pusspuss :*

  

rätt gammal bild da:D

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards