linnealarsson

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Linnea Larsson - 19 juli 2010 20:00

jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på det jag köpte!:)


Skjorta h&m 199 :-



Bikini Teamsportia 279 :-


   



nu ska jag göra mig iordning lite sen ska jag ut med malin f:D  

Av Linnea Larsson - 19 juli 2010 16:37

Idag blev det stan.

sov ju hos malin inatt men åkte hem när vi vaknade och så åkte jag,mamma och pappa till stan:)

jag köpte en skjorta och en bikini.

ska ta kort på det senare, men först ska jag hämta kameran coh så ska jag snart käka mat tror jag!

mamma och pappa håller på och lagar mat,

ellinor är även påväg hit, så ska va med henne en stund sen också,

finns väl inte så mycket mer och säga, ska sova hos min syster nån dag under veckan förhoppningsvis! får väl se hur det blir med det, jag vill bara att det ska va fint väder nu så man kan få jobba på solbrännan innan skolan börjar,

jag,malin och sofie fick erbjudande från min bror om att vi ska va funkisar på en festival så det är väl det man har inplanerat nu framöver, det är ju den 21 augusti eller om det var den 20 :)

vet inte riktigt säkert än.

nej nu ska jag ta kort på mina två köp och sen ska jag äta mat!


pusspuss :*


  

har säkert lagt upp den tidigare, men hittade ingen annan just nu:)

snart kommer bilderna på det jag köpt!:)

Av Linnea Larsson - 19 juli 2010 00:07

skrev senast igår, men det känns som det är jätte länge sen jag skrev!

allafall, sitter hos malin nu, med henne coh sofie!

jag ska sova här, imorrn blire väl bada och sola om det är fint väder antar jag, vi skulle gjort det idag emd men det blåste så himla mycket ås vi orkade inte me det:d

haha, jag har vart ute hela dagen idag och det finns inte så mycket och säga om dagen!

får väl återkomma när jag ahr nått vettigt att skriva om:d


pusspuss :'


  

extremt gammal bild på malin,sofie och mej:D


klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards