linnealarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Larsson - 26 juli 2010 18:40

jag ahr tårkigt och vill gå ut men malin svarar inte på mitt sms:(

jag ska nog göra mig iordning lite och sen så ringer jag till tjejen! hon kommer inte undan:D

imorrn ska jag till stan med Issa&Jasmine 

kommer bli rå nice! vi skulle åka redan klockan elva imorrn bitti så jag kanske inte hinner uppdatera nått innan vi åker men det märks imorrn


nej nu ringer jag malin!


vi hörs senare!

pusspuss :*


  

issa och jasmine:D

Av Linnea Larsson - 26 juli 2010 16:38

kollade på remember me igår, den va helt ok, lite konstig, det hände så fort allting liksom, och sen tog det slut och sen så hände det nått nytt som egentligen skulle va jätte sorgligt men som man egentligen tycker ä konstigt bara och ah,

den va inte jätte bra, men den va inte dålig heller, han ä ju så sjukt snygg, snyggare i denna film än i twilight, nu ä han ju inte så jävla blek:D


nu ska jag försöka bestämma mig för en film så ska jag kolla och sen så får vi se va d det blir!


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 26 juli 2010 14:15

den nya risifruttin inte är god alls:(

trodde den skulle va jätte god, men den smakade typ läppglans, det va inge gott:(


fanns tyvärr inga bilder på den på google, men allafall, den va inge god, tyckte inte jag allafall, men nån av er kanske tycker den ä jätte god!:)

jag känner mej väldigt sjuk så jag ska faktikst lägga mig och kolla på en film eller nått, käka chips ska jag göra, och ta cola, uuuh va gött!(y)


nej nu hörs vi senare!


puspsuss :*


  

hur ska jag klara gymnasiumet utan er?:(  

Av Linnea Larsson - 26 juli 2010 13:03

vaknade idag av att jag knappt kunde andas, min hosta har liksom blivit värre och det är sådär så det låter jätte läskigt när jag andas och snorig är jag också, vet inte riktigt hur dåligt jag mår just nu.

menmen slut klagat, läste nämligen på sofies blogg att hon hade fått sin lön nu och eftersom jag jobbade med ehnne måste det betyda att jag också fått min lön:)

och jag ska spara till en ny dator så därför måste jag spara dom där pengarna:)

allafall, nog om det, idag vet jag inte vad det blir malin frågade om vi skulle hitta på nått, får se om halsen känns bättre och ikväll ska jag bort så det blir bara på dagen isåfall, men vi får se:)


nu ska jag fortsätta kolla runt på internet så ni får ha en bra dag tills jag uppdaterar igen!:)


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 26 juli 2010 00:26

nu ska jag sova, vi hörs imorrn.

planer för morgondagen har inte dykt upp än, det kommer väl!:)

om det regnar så kan sommarlovet ta sig!

jag verkligen känner att det ska bli så himla skönt att åka utomlands i novemeber!

man har ju nått att se fram emot när det regnar på sommarlovet!


nej nu somnar jag snart sittandes här!


pusspuss :*


  

gulligt!


Av Linnea Larsson - 25 juli 2010 20:16

Malin och jag

     

jag

  

Malin

  

Sofie och Malin

  

Sofie(rätt överglad)

  

Jag

  

Malin (vi åt nämligen på kebab house)

  

Då kom ellinor också

  

Jag

  

Sofie,Jag och Ellinor

  

Jag och Sofie

Jag,Ellinor och Malin

  

Jag,Ellinor och Malin

Jag,Ellinor och Malin¨

Jag,Ellinor och Malin

Jag,Ellinor och Malin

Sen träffade vi Jeanette också,:D

   

Sen kom hennes tvillingsyster Therese

   

Therese

       

Nicklas,Jag och Patrik


nu har jag lagt upp lite bilder faktiskt:D nu blire film:D


pusspuss :*          

Av Linnea Larsson - 25 juli 2010 20:09

glömde ju visa att jag har köpt ny piercing!:)

den är allafall rosa, ett hjärta äre, den ä inge märkvärdig me ajg tyckte den va fin, speciellt till mina nya underkläder och min nys bikini:D

haha


den kostade vanligtvis 129 :- på guldfynd men det är ju rea så det kosta 96 kronor tror jag:D

  

det är den nya!

den ä finare irl för där på bilden ser den inte rosa ut!:)


Av Linnea Larsson - 25 juli 2010 18:27

jag kunde inte uppdatera för när klockan va elva beslöt jag och malin oss för att sova i tält med wång,jimmy,patrik och nicklas så därför blere inge datorn för mig igår!

men men, vi va där vid typ tolv, och sen så va vi vakna väldigt länge, jag och patrik somnade vid sex, då sov vi typ en timme eller en coh en halv och sen så vaknade vi och sen så va vi vakna så jag ahr bara sovit en och en halv timme inatt men sen somnade jag när jag kom hem!:D

haha

men nu har jag allafall fått nya headers av ellinor så jag ska ändra lite här på bloggen nu så får vi se om dt blir bra!(y)


   

vet inte vem jag ska ha än men det märks:D


pusspuss :*  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards