linnealarsson

Alla inlägg den 27 augusti 2010

daa

Av Linnea Larsson - 27 augusti 2010 18:26

äre jag som har uppdaterat dåligt eller?:o

jaa!:(

förlåt mig, men har inte haft tid, igår så kom jag hem efter skolab, slutade typ tolv så åkte hem på en gång och sen så när jag kom hem så somnade jag vid halv tre, och eftersom jag måste åka buss hem så kom jag hem typ kvart i två, lite senare ändå. så somnade vid halv tre coh vaknade halv sju...

inte bra, kunde knappt somna igår kväll, men när jag hade vaknat dä vid halv sju så drog jag till träffen coh va med anton och fjutten coh malin och massa.

allafall så drog jag hem vid halv elva och typ satte mig vid datorn men hade inte ork och blogga då.

idag allafall så fick iv verktygslådor och sådär i skolan så fick vi märka varenda liten grej , hur jobbigt som helst!

allafall så slutade vi kvart i tolv efter vi hade sett på nån musik uppvisning. sen så drog ja int till stan med hanna,alex,malin och wång. vi drog runt där och så åt vi mat och köpte ett halsband gjorde jag, jag och malin köpte likadant!

allafall så nu ska jag duscha och sen ska jag vänta på malin, får se hur dryg hon ä idag;)

aja, får visa min verktygslåda på måndag när jag har tagit kort på den:D

den ä jätte fin:D


haha


pusspuss :*


  

Rasmus Norlén

21/8-2010 -

Jag älskar dig!

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards