linnealarsson

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 5 augusti 2010 12:47

gick upp för en halvtimme sen! nån jävla gubbe som har vart utanför och banka för dom byter nåttpå huset vi bor i-.-

aja, men det va väl lika bra att jag vaknade!:D

ska dra till malin sen, får se vad vi ska hitta på, ska allafall göra mig iordning vilken sekund som helst, eller så gör jag det hos henne istället:D


aja nu ska jag klä på mig allafall!uppdaterar mer sen.


pusspuss :*


  

nån bild jag tog igår

Av Linnea Larsson - 5 augusti 2010 01:19

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!:D

ska berätta vad som har hänt idag först, jasmine smsade mej och frågade om jag skulle med å åka bil, så jag följde med, vi åkte till stan,senskoghall sen till forshaga och prata med fölk, sen så åkte vi till kil en sväng, sen hem till forshaga, sen så skulle dom hem så jag träffade massa folk.

sen körde rassan hem mig och å kom pappa såklart, haha -.-


vet inte riktigt hur kul jag har haft idag, rätt enormt faktiskt:D


jasmine ä så skön, rickard ä bara sjukt rolig och kim hatar mig:d

hahaha


aja, nu ska jag sova, I'll see you guys tomorrow(L)


pusspuss :*


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards