linnealarsson

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 1 augusti 2010 23:56

kom nyss hem har vart ute eftersom det va såppas fint väder idag! ligger i sängen just nu med mamis dator och sa snart kolla på en film, chips har jag laddat med oh äppeljuice:D

vi hade ingen cola-.-

allafall, dage n blev bra tillslut.

träffade ida coh massa folk och sen senare så träffade jag jasmine och kim,rickard,anton coh bett:D

vi satt utanför antons coh sådär, sen körde anton bästavän hem mig, snäll han(y) så skönt, jag kan verkligen prata om allt med honom!(L) jag kan inte förklara hur mkt jag älskar honom!:o

allafall, fick säga hejdå till sofie också, hon åker nämligen till cypern nu, eller ja hon ä på väg till arlanda just nu emn sen flyger hon till cypern!

kommer sakna bruttan(L)

mamma hade vart urgullig och städat mitt rum jag vet inte riktigt varöfr, jo juste, det kom folk och kollade på våran lägenhet eftersom vi ska flytta till hus igen!

aja'

nu ska jag kolla på film


pusspuss :*


mamis dator= inga bilder-.- 

Av Linnea Larsson - 1 augusti 2010 15:48

fy f*n va bra den där filmen va!

undrar om det ä lagligt attgöra en sån bra film :o

shit!

asså det förklarar så mkt som man aldrig fått svar på, jag vet inte hur jag ska förklara, men den där filmen kan jag nog se 1000 gånger utan att tröttna på den!

jag vet inte vad jag ska skriva, jag ä typ mållös!


nej nu ska jag ta mig en dusch och sen drar jag ut, solen skiner ju fan!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 1 augusti 2010 13:55

nu ska jag se på film, blir the last song! ingen skit

skriver om hur den va sen och så!(y)


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 1 augusti 2010 13:01

förlåt för extremt j*vla dålig uppdatering!

men kolla här, jag har typ inte vart hemma och så har jag ahft fullt upp!

kan berätta om i fredags!

jag sov hos sofie för våra föräldrar åkte bort, malin va emd också, och vi lagade mat och färgade håret och grejer, bild på mitt hår kommer när jag har vart ego, vilket jag inte har vart sen dess så ni får vänta lite!:D

vi gick och la oss två efter att fanny coh hanna hade kommit och hälsat på, på lördagen så gick vi upp och åt varmasmörgåsar och banan smoothie (y)

sofie körde hem mig så gick jag hem till daniel coh va med han och issa, sen drog vi ut och träffade massa folk vid antons. jag vet inte riktigt vilka alla va men malin och oscar kom dit efter ett tag(y)

trevligt, jag coh issa gick hem vid halve tt så gick vi och la oss och kollade på film , vet inte riktigt när jag somnade, men allafall, nu har issa åkt och jag sitter här och ska snart plocka ihop på mitt rum!


nej, nu orkar jag inte sitta här mer! pusspuss :*


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards