linnealarsson

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 18 augusti 2010 23:14

kom nyss hem, va ute och grillade med malin,sofie och emelie, vi hade jätte mysigt(y)

sen va jag ute, pratade med anton och liteså:)

ska inte sitta här så länge till, runderar på att sätta på en film och kolla på, men det ä så drygt och sitta här och kolla på film:)

men skitidet jag ska nog kolla på valentines day, kollade aldrig klart på den så jag ska nog öga det(y)

men skriver innan jag ska sova!

pusspuss :*


funderar starkt på att färga tillbaka håret sådär!:)  

Av Linnea Larsson - 18 augusti 2010 15:55

kom nyss hem, har sovit hos sofie med henne och malin inatt, vi myste och prata igår, vi hade inte ens på teven, vi bara pratade massa!

jag vet inte riktigt hur skönt det va och få ur sig allt som man verkligen inte kan prata med nån annan om!

allafall, sofie körde hem mej efter att vi hade sett en film, mamma kommer snart så ska vi plocka ur mina garderober och se fall det är nått jag ska slänga nu inför flytten.

vi får se hur det går(y)

ska försöka fixa bilden på mitt drömrum nu också, jag SKA ha så när vi flyttar.

jag saknar rasmus också!<3

vi flyttar ju in i huset bredvid honom, eller ja bredvid hans föäldrar för han bor ju i sunne...

aaa, på tal om ingenting så ska jag hämta cola nu och så ska jag se om mamma kommer snart!


pusspuss :*


nej det funkar inte att ladda upp bilden! :o

fixar det senare!!!!!


mammas älskling!<3  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards