linnealarsson

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 17 augusti 2010 15:59

JAG HAR HITTAT DET!!!!!!!



haha fail, det går inte att ladda upp bilder, jag visar det senare, för jag ska nämligen göra mig klar nu, så kommer fäääny snart!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 17 augusti 2010 14:31

vilket betyder att det ä sex dagar kvar tills jags itter i skolan!

sug!

aja allafall...

Fanny kommer hit om ca en timme, hon ska ju åka traktor hit så det lär väl ta ett tag, och hon klipper gräset nu så det tar nog ett tag innan hon kommer, hon kanske kommer vid halv fyra:D

inte vet jag.

allafall, ikväll blire nog och va med malin och sofie om jag får för mamma , hon ä lite tårkig nu när skolan börjar snart-.-

jag tror jag ska sätta på en film jag, känner att det kan va kul, kolla på en film helt ensam!

haha, skitsamma.

nej nu ska jag leta upp nått intreassant att skriva om.

ni ska få hjälpa mig att bestämma i vilken stil mitt nya rum ska gå i.

asså i huset som vi flyttar in i snart:D




pusspuss :*  

Av Linnea Larsson - 17 augusti 2010 00:42

ingen uppdaterin=jag suger!

förlåt mig, men har vart ute, inte mått så bra så jag har pratat med anton och massa, känns lite bättre nu, allafall har vart ute för patrik,nicke och olof va här från kil så vi va emd dom.

nu ska jag snart lägga mig, ska fixa intressanta inlägg imorrn!(L)


pusspuss :*


saknar mina flickor!<3  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards