linnealarsson

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 22 augusti 2010 17:57

nu har inte jag skrivit sen i fredags!

pga av att rasmus kom hem så jag va med honom på fredan och så sov han hos mig och så, sen på lördagen så va jag ju och hjälpte min bror på hans fest så va inte hemma på hela dan, sen när vi kom till forshaga igen vid halv åtta så åke jag till sofie och åt kräftor för mna föräldrar av där så vi åt, sen till träffn så va rasmus och alla där.

sen åkte jag,rasmus,fanny,erik och anton hem till fanny vid typ halv tolv, så sen så åkte vi till foshaga, vid halv två eller nått så åkte jag coh rasmus hem och sov, jag sov hos honom.

så ringde min syster i morse och sa att jag skulle gå hem för att vi skulle till stan, så rasmus körde hem mig och så åkte jag till min syster, nu sitter jag hos min kusin, ska sova här inatt för jag börjar skolan imorrn coh han bor 50 meter från min skola som jag börjar på!

sooooft!


nu ska jag kolla när han spelar!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards