linnealarsson

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 2 augusti 2010 23:16

nyss kommit hem, eller ja för en trekvart sen kanske, va ute med lite folk, vi gjorde inget speciellt anton och achmed kom sen och rassan coh sen mikael och sen kom det några andra oviktiga människor.

jag drog hem sen för det va så himla kallt, rasmus körde hem mig.

allafall, va ju hos min syster och hennes kille förut för hjan fyllde år, det va trevligt!

hans mamma,pappa,mormor och hennes man va där

och så jag,mamma,pappa,daniel och bertil:D

vi fikade och så, och så fick jag en jacka och en tröha/väst av alex, glömde ta kort på min outfit idag men kommer nog ha likadant imorrn så får ta kort då!(y)


jag försökr komma på nått som min blogg kan handla om men jag finner inga bra idéer. jag ska jobba på det.

jag ska snart möta malin så ska hon sova här, får se vad klockan blir när jag kommer hem, hon ä ju lite seg så vi får se hur det går(y)


nej nu ska jag nörda facebook coh så en stund sen drar jag ut!


pusspuss :*


  

bild på mig och jonas(en kompis)

vi hade lite kul en kväll, rätt oserisöt det där bara så alla vet:d

haha

Av Linnea Larsson - 2 augusti 2010 14:49

jag har inte skrivit nått idag pga av att jag vaknade klockan tolv och va klar vaken coh sen gick jag upp, gick en promenad med maja(min hund) och sen drog jag in och kolla på sex and the city 2

den filmen rekomenderar jag, sjukt bra!

nu sitter jag här och lyssnar på musik, pappa kommer snart hem så ska jag be honom köpa kinamat åt mig!(y) så himla gott!


senare blire och åka hem till min syster och hennes pojkvän, hennes pojkvän fyller år så vi ska dit och fira honom, får se när jag kommer hem ikväll, när jag kommer hem ska malin komma hit och sova här och imorrn ska jag tillbringa hela min dag med henne, sofie har ju åkt ifrån oss så vi får försöka roa oss själva, får se hur det går!


jaja nu ska jag lägga upp lite bilder och sen ska jag göra mig iordning!


pusspuss :*


    

mamma hade köpt en ny rakhyvel åt mig, med sånt där skumm till! den va faktiskt riktigt bra, venus embrace hette den tror jag(y)

  

så här ser min frukost ut varje dag nu för tiden(y)

banansmoothie

sofie som lärt mig!


2,5 dl vaniljyougurt

1 dl äppeljuice

1 banan som man skär i skivor

sen är det bara att mixa(y)

mycket gott, speciellt för sånna som mig som inte klarar av att äta smörgås på morronen!


det gillas


nu ska jag fixa mig!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards