linnealarsson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 7 augusti 2010 16:15

issa är här coh vi har jätte kul tralalala!

vi ska snart gå ut, det ä rätt varmt idag så vi har ganksa lätta kläder på oss:D

haha

jag ska allafall sminka mig nu och sådär sen drar vi ut:D


uppdaterar när vi kommer hem!


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 7 augusti 2010 13:05

har inte kunnat uppdatera, igår kom ellinor hit och ockuperade min dator och sen så drog jag ut halv tio typ, men det va kul igår!(y)

jag,hanna och sara va påväg till parken när klockan va typ tio över tio och när vi kommer till dallas kommer jasmine utspringnas framför oss och säger att rasmus sitter ädr och han mår inge bra och massa saker, så då gick jag dit, ni behöver väl inte ha nån information om honom kanske(y) han hade druckit för mkt om jag säger så da:D

så jag satt där till klockan va typ tjugo i tolv tror jag, jag har för mig det allafall, nej den mpste ha vart elva kanske, han gick allafall hem elva så det va nog elva, då hade vi vart och hämtat vatten och grejer åt honom så han mådde lite bättre när han skulle hem!

aja, då cyklade jag,hanna och sara till ängevi, eller ja ok.

där va det massa folk, så vi gick runt och prata med allt och alla om allt och inget , trevlig kväll.

halv tre va klockan när jag drog mig hemmåt, rätt skönt när man kom hem då.

idag ska jag va emd malin f, men det blir senare för hon skulle käka först och ajg måste duscha och grejer.

allafall, igår tog ellinor bilder på mig så jag ska lägga upp några:D


                              

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards