linnealarsson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 3 augusti 2010 15:24

igår gick jag ut och mötte malin, sen när vi kom hem vid ett så tog malin min dator, det gör hon jämt när hon kommer hit så får jag sitta och kolla på och då kunde jag inte uppdatera här nått så jag skrvier nu istället,

vi vaknade tolv idag coh somnade typ tre igår, vi gick upp och gjorde banansmoothie och tog smörgås sen så kollade vi på en film, sen kom pappa klockan två och då gick vi in på mitt rum så drog malin vid typ halv tre eller tre, hon skulle nämligen träna klockan fem, jag funderar på att gå ut och springa sen när jag har ätit, jag ska nämligen laga mat kvart i fyra åt mamma och pappa, får se hur det går:D

haha

senare om jag ska springa så ska jag va med ida efter det så kanske alex och jag skulle hitta på nått och om jag inte ska springa så ska jag träffa ida direkt, ska fortfarande vänta och se vad alex säger om vi ska hitta på nått sen, haha we'll see:D


nej nu ska jag klä på mig och sen ska jag nog börja med maten!


pusspuss :*


  

rätt cool bild på sofie från klassresan när vi paddlade

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards