linnealarsson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 4 augusti 2010 17:34

nu har jag lagat mat, pastagratäng och nu väntar jag på att pappa ska komma in ås vi kan äta , mamma ä på nån butik i karlstad så hon får äta sen när hon känner för't:D

nu ska jag käka allafall, gubben kan äta sen:D

pusspuss :*


  nån bild

dagens outfit, lär väl få byta om när jag ska ut och ta på mig ett par jeans istället:D


äta dirr!

puss puss :*  

Av Linnea Larsson - 4 augusti 2010 14:14

  


Som en solstråle skiner du upp en dyster dag för vem som helst.

Du är precis en sån vän som alla vill ha vännen.

Du finns där när man än vill ha dig vid sin sida.

Finns ingen möjlighet att va deppig när du är i närheten.

Finns ingen som kan få oss att le som du kan ida.

Ta vara på dom underbara egenskaperna du har.

Du kan få en regnig dag att va den bästa dagen i en människas liv.

Jag älskar dig ida och jag hoppas du får en underbar födelsedag!


glöm aldrig hur underbar du är!<3

Av Linnea Larsson - 4 augusti 2010 13:31

mår lite bättre idag, ida fyller ju år idag så jag får väl rycka upp mig för hennes skull...

vaknade runt tolv idag och gick upp och åt frukost, satte mig vid teven en stund också, snart ska jag gå in och duscha, eller så ska jag gå ut och springa jag har inte bestämmt mig än, får se hur det blir.

det är rätt avkopplande att springa nåra nåra km , typ två, man känner sig så duktig sen när man kommer hem och står i duschen helt utmattad.

allafall.

Idag fyller år idag så jag ska se till att jag träffar henne sen, sen ska jag ta ut femhundra åt mamma och så ska jag börja packa imorrn, inför flytten, mamma tyckte att vi skulle börja i tid, jag vet inte.

allafall,

Idag fyller år och jag SKA träffa henne sen, funderar på att ringa hit ellinor om hon har lust, får se hur jag gör:)


nu ska jag deppa en stund till sen ska jag duscha, orkar inte springa idag!

pusspuss :*


jag ska skriva ett grattis inlägg till ida snart, jämt bara ås hon inte läser det här coh hon tror att det där va det enda hon fick!:o<3





jag saknar din famn.

jag saknar ditt leende.

jag saknar sättet du kollade på mig.

jag saknar den där lugna rösten när du förklarade nått som jag inte förstod.

jag saknar hur du kysste mig i pannan.

jag saknar det faktum att jag en gång kunde kalla dig min.


jag saknar dig.

Av Linnea Larsson - 4 augusti 2010 01:33

mår inge bra, jag ber om ursäkt.

bloggar mer imorson!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards