linnealarsson

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Linnea Larsson - 8 augusti 2010 13:22

kanske inte är rätt ord men jag vaknade för en timme sen så för mig ä'r det helt korrekt!:D

Issa sov här inatt så vi somnade vid typ halv fyra, så jag har rätt ont i huvvet idag!-.-

menmen sånt ä livet , idag ska jag städa mitt rum så vi får se hur det bli med att gå ut nått idag, jag vill gå ut men ändå känns det som att jag ska va hemma nån kväll, men sen om man tänker på att sommarlovet snart är slut så kanske man ska passa på att va ute?:D

jaja vi får se.

nu ska jag allafall dunka musik en stund till sen ska jag städa när jag har orken till det(y)


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 8 augusti 2010 01:13

har vart ute hela dan med issa:D

skit kul(y)

sen gick vi till lacken med rassan och då va anton,ahmed och fredholm där så sen åkte rassan så åkte vi med fredholm så åkte vi till ica och köpte mat sen hem till mig och laga mat och sen så åkte vi ut, åkte ner till åsmyra för nåra va där och drack, venne riktigt hur tråkigt det va xD

aja, sen åkte vi till systemet och så va vi där resten av kvällen,

nu ska vi äte chips coh dipp och kollatv ^^


pusspuss :*


  

gjorde om lite, inte mkt men lite:D

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards