linnealarsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Larsson - 11 juni 2010 22:02

nu ä jag med ellinor!

vi kanske drar till malin om mamma vill köra oss:)

annars får vi va hemma, dagen har  vart hur bra som helst! saknar älskling redan men så äre!

nej nu ska jag jöra med mami om hon kan köra oss


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 11 juni 2010 19:04

nu har jag faktiskt en bra anledning till att inte ha bloggat, först skolavslutningen igår och malin,sofie och ellinor sov ju här onsdag till torsdag så hade inte på datorn då:D

men skolavslutningen blev himla bra!


Morronen: vi gick upp fem coh gjorde iorning håret och sådär, va i skolab halv nio, tog kort och sådär och sen så gick vi till kyrkan och oliver spelade nått, vet inte vad det var, men han va bra!:) johanna sjöng, hon var super duktig, allafall sen gick vi till skolan coh åt, kyckling och potatisgratäng,mums!

sen klockan tolv sprang vi ut och fic blommor, älskling kom och gav mej en jätte fin stor ros! fick även ros av William helt otroligt snällt av honom! och så fick jag av adde och massa andra!

sen åkte vi traktor runt runt i forshaga, jag gick av sen och gck hem, när jag kom hem så var det folk hos mig, mormor,farfar,farmor,roger,mamma,pappa,alex och fredd!

fick pengar och massa blommor!:D

sen gjorde jag iordning mej och sådär inför balen,

Heggie,en kompis till min och malins bror körde oss till balen, bra ljud hade han iallafall!

hälsade på massa folk där ute.

fredholm tog klort på mej också:D

haha

sen så gick vi in på balen, tog kort och så, sen åt vi, tacobufé det va gott! britt-inger höll tal och gav massa kommentarert ill folk, himla roligt!

se dansade vi hela jävla kvällen, så himla roligt var det.

efter balen var lsut(klockan ett) så gick jag ut och mötte älskling. kom hem typ två så sov ellinor hos mej det va kul!

vi somnade inte direkt ås vi sov till ett idag! :D

då städade jag så åkte ellinor hem så kom älskling hit vi kollade på tv och sådär, sen gick vi ut och mötte folk, :)

sen skulle älskling åka hem tilöl uppsala kommer sakna honom sjutk mycket, sex veckor utan honom kommer bli hemskt! får nöja mej med mlain,sofie och ellinor:D


nu kommer det lite efterlängtade bilder!


                                            

Av Linnea Larsson - 8 juni 2010 21:50

nej nu får jag faktiskt säga förlåt!!!

 kolla här nu ska jag berätta vad som hänt dom här dagarna!


Söndag: va hos issa vi åkte till forshaga direkt efter det åkte jag till abbortjärn och badade med Malin,Hannah,adde,sebbe,fredholm,Niklas,Fredirk och så va de fler tror jag sen hem och sådär sen va jag emd folk

Måndag:skola, gjorde inte så mkt, va med Niklas och alla dom så åkte vi till Skivtjärn och bada eller dom bada inte jag och Niklas och malin och fler, det va bara tre styckna som bada kom jag på.

idag: först stan emd malin , köpte en spetskofta somjag ska ha på kvällen på torsdag och så köpte jag lösögonfransar

sen gick jag till träffen coh va med Malin,Ida,Niklas och några andra


Aledningen till att jag inte bloggar så mycket den här veckan:

dels för att jag har så mycket inför skolavslutningen och sen har jag liksom inte suttit vid datorn nånting och sen så vill jag va så mycket med Niklas som möjligt eftersom han åker hem på lördag, tilluppsala alltså. Då får jag inte träffa honom för i juli, början av juli om det ens blir då annars blire i slutet av sommarlovet och det blir ju bara jobbigt:o

så måste ta alla den tid jag har till honom just nu.

men jag ska skärpa mig jätte mycket nu.


bilderna från klassresan struntar jag i nu för det ä så länge sen och bilderna på mina klänningar får nipå fredag efter skolavslutningen och sådär:D


nu måste jag fortsätta va social emd ellinor på msn här...


pusspuss :*


  

lite gammal bild, inte jätte:D

Av Linnea Larsson - 5 juni 2010 18:14

Sitter hos issa nu, vi kollar på bröllopsfotografen.

Nyss vart ute och cyklat och typ bara mått gött!:D

senare blire och käka pizza och sådär så kommer Mike hit också:)

nej nu ska jag kolla på film, uppdaterar kanske mer sen!


pusspuss :*

  

gammal bild på mej och Issa sen i sommras!:)

Av Linnea Larsson - 5 juni 2010 12:24

förlåt för att jag inte uppdaterar men det va såhär...

igår direkt efter skolan följde alex med mej hem, vi gjorde inte så mkt, sne kom sofie, så gick vi ut och la oss i solen, sen kom malin gående mot oss:D så blev vi fyra stycken,

sen kom ellinor också:D

efter det drog malin och sofie hem, vi skulle ha ätit pizza allihopa men malin coh sofie va tvungna att äta hemma för sina föräldrar så jag och ellinor och alex åt pizza:D

jag färgade även håret, det gjorde sofie också! det blev bra på båda två:D<3

nu ska jag snart duscha och sådär

men bilderna från allting som jag sa, dom kommerimorrn kväll tror jag, jag hittade nämligen laddaren till kammran nyss så jag hinner inte lägga in dom nu!


nu måste jag göra mig iordning


pusspuss :*


  

Av Linnea Larsson - 2 juni 2010 22:35

 Nu har inte jag skrivit sne i torsdags! förlåt mig!

och nu ä klockan halv elva och jag ä dö trött!

kan börja med att säga att i fredags drog vi på klassresa, det va sjukt kul, ska berätta mer om det imorrn när jag lagt in alla bilder och allt!

på söndagen när vi kom hem fick jag äntligen träffa Älskling igen. saknade honom!:(

på måndagen, blev det ingen skolan, försov mig till elva, plus att jag va dö sjuk efter helgen så blev hemma och slappa, sen efter typ tre åkte jag till sofie, vi solade sen åkta vi och tränade på dansen i skolan, eftersom vi hade show.

Så igår(tisdagen)

då va vi i skolan hela dagen och övade och övade inför showen som var idag!

Hade två föreställningar, en för skolan, en för allmänheten, båda gick jätte bra för våran dansgrupp

(bilder kommer imorrn )

Min andrta klänning har kommit så bild på mina klänningar kommer så fort jag har tagit kort och allt det där, köpt skor, smycken, tröja och lite sådär!

nu måste jag sova jag, hur trött som helst är jag!


mer kommer imorrn om detaljer,bilder,kankse nån video från helgen,

annars hörs vi imorrn


pusspuss :*


  

jag coh sofie på dansen!


klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards