linnealarsson

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Linnea Larsson - 20 juni 2010 16:01

nu ska jag ta en dusch alldeles snart, sen blire ut med alex:D

vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hittar väl på nått antar jag...

kollade på you got served jämt nyss, en dansfilm...

Det handlar om två killar, david och elgin dom har ett danscrew som battlar mot andra crew. Dom börjar bråka och tappar kontakten, samtidigt som David dejtar Elgins syster. Sen har dom ett varsitt danscrew och då ska dom delta i en tävling(the big bounce) med varsitt crew. Resten får ni checka själva:D ;)

  


nu blire dusch!


pusspuss :*

Av Linnea Larsson - 20 juni 2010 13:06

gomorron!

vaknade kvart över tolv för maja(min hund) satt och ylade som en jävla galning i hallen!

och jag vet inte varför så jag fick gå upp och hämta henne så följde hon med mej och la sej i min säng, vi låg där i typ en kvart sen gick jag upp och hon låg kvar latisen, jag gjorde smörgås och så sen satte jag mej här, nu ska jag snart kolla på film, maja har ju gått härifrån så nu kan jag stänga dörren, mamma och pappa kom ju hem då blir det ju emr intressant att va med dom såklart:d


haha nej nu blire film, uppdaterar mer sen (y)


pusspuss:*


   bild som ellinor tog på mej

Av Linnea Larsson - 20 juni 2010 01:48

kom nyss hem efter en soft kväll med malinf och fääänny:D

vi drog oss till rassan där dom hade altan laan...

han,anton,bett och davva:)

jag,malin och fanny spelade också! jävla låg sens rassan hade(h)

haha fan va jag röjjer:D

allafall... blev kvar där till kvart i ett typ, sen körde fanny hem malin sen mej:D

mycket skratt med dom människorna!

sköna tjejer, nu blire sova och imorrn blire fänny coh malin igen tror jag, dom skulle allafall in till forshaga så skulle dom höra av sej, blir nog supääär:D


sova blir dirr!


pusspuss :*

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards