linnealarsson

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Linnea Larsson - 26 juni 2010 16:37

Midosmmarafton var mycket trevlig!

Dagen började med en dusch och en snabb fixning sen kom rebecka och hämtade mig , så åkte jag,malin,sofie och rebcka till sommartugan där våra föräldrar var, vi satte upp en tipspromenad åt dom vuxna sen så åt vi god mat!

sen så åkte vi hem för vi skulle ju få främmat hem till malin så vi åkte itll malin, gjorde oss iordning och sådär sen så kom det folk runt sju, vi va åtta stycken tror jag, allafall...

vi lagade tacos på kvällen där och åt coh mådde gött, sen så till efterrätt åt vi jordgubbar och glass! hur gott som helst! sen satt vi och körde Jag har aldrig. Det va kul, sen fick jag och frdholm och sebbe åka och hämta emelie och malin i deje för dom åkte till en fest, dom va där i typ tio min sen hämtade vi dom:D

haha

sen när dom kom hem så drog malin och malin(det va två andra malin, det fanns tre)

sen drog Hanna, sen emelie och Linnea så vare jag,fredholm,sofie och malin kvar då kom Några som Fredholm kände, sköna gubbar(y) haha

sen blere en promenad klockan tre på natten, sen va vi hemma fyra då hade det börjat ljusna ute så vi va rätt slut, Fredholm åkte hem coh vi gick och la oss, Kvart över fyra va klockan när vi somnade, då vare jobbigt va trött man var!


men dagen va Hur rolig som helst! och bilderna är på systemkameran och den ä i sommarstugan så Dom bilderna får ni ikväll eller imoron, känns bättre och lägga ut alla bilder samtidigt!

kolla facebook annars för bilder!


pusspuss :*


Ibland blir man ju rädd för sig själv!   

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards