linnealarsson

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Linnea Larsson - 19 juni 2010 20:27

idag har sugigt!

jag ahr suttit vid datorn hela dagen, trött är jag, varmt är det, sugen på godis, saknar niklas, ja vet inte vad jag ska ta mej till...

funderar starkt på att be mamma köra mej så jag får köpa godis allafall och sen kanske jag får dra på en film eller nått:)


nu ska jag allafall gå och fixa mej lite så jag kan åka till affären...

och då menar jag inte sminka mej... då menar jag byta från pjamas till mjukis och linne och en tröja... kan ju inte åka och köpa godis i pjamas;)


pusspuss :*



Niklas<3

Av Linnea Larsson - 19 juni 2010 18:20

nu ska jag duscha, sen ska jag ut, får väl se vilka som är ute, malin och fanny skulle till forshaga så jag får väl möta dom sen!:)

nej nu blire duschen och sen ska jag fixa mig, vet inte om jag orkar fixa mig så mkt men aja:d


pusspuss :*


  



Av Linnea Larsson - 19 juni 2010 14:26

nu har inte jag skrivit sen i tisdags?

inte bra alls detta:D

men allafall, jobbet har vart soft, vi får sluta tidigare typ varje dag men vi får fortfarande full lön så det ä soft!

nu äre en vecka sen Niklas åkte hem coh det betyder att dt är tre veckor kvar tills han kommer hem hit:)

veckan har vart solig, jävligt skönt och jag har faktiskt fått lite färg också:D känns skönt!

igår blev det sofie, vi köpte godis och dricka och grejer och kollade på film hela kvällen, hon sov här och vi har kollat på tv hela morronen, chips och godis fick även bli frukosten!

på måndag blbir det tillbaka till jobbet... vi har det rätt skönt med tanke på att vi är "specialstyrkan" haha* vi får ett jobb, gör klart det på en timme, får lunch typ, rast i två timmar, jobbar två timmar och sen slutar vi:D

rätt skönt, nej idag vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som dyker upp under dagen...

nu ska jag allafall göra mig en sallad och kolla på tv en stund:)


pusspuss :*


tänkte skriva upp vilka betyg jag fick!


Bild: VG

Engelska: VG

Hem- och konsumentkunskap: G

Idrott och hälsa: VG

Matematik: G

Musik: MVG

Biologi: G

Fysik: G

Kemi: G

So: G

Slöjd: G

Svenska: VG

Teknik: G


det blir alltså 190 poäng! känns rätt bra med tanke på att jag hade 140 poäng när vi började vårterminen nu i nian!(y)


nej nu blire sallad!




Sommaren är äntligen här... det sa vi i onsdags men jag tror den tog ett uppehåll igår...

men nu ser det f*n ut som den ä påväg tillbaka:D


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards