linnealarsson

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Linnea Larsson - 21 juni 2010 16:25

jobbat idag! man va rätt så slö efter helgen men dagen rullade på som vanligt!

lite klagomål på oss också, men så äre... bara och jobba på bättre imorrn

det ä ju bara imorrn kvar, sen äre onsdag coh det blir ok sen på torsdag då blire liseberg med min flickor:D

jag,malin,sofie och malin f och fler åker till Liseberg!ska bli sjukt kul och komma bort en dag och bara ha kul ! bort fårn min skit sommarjobb!:D

på fredag äre midsommarafton, det blir med malin och sofie! vi ska äta mat med massa folk i min sommarstuga sen ska vi till borshaga och va med folk antagligen, vi får se vad det blir!:)

Niklas och jag har ju en månad på fredag (y)<3

men då ä ju han fortfarande hemma i uppsala så vi får se när vi ses, eller ja vi ses vecka 27! rätt länge kvar, vet inte riktigt hur jag ska klara mej!

nu ska jag göra mig iordning lite sen ska jag ut och va med folk , får se vilka som ska med ut!:)


pusspuss :*


  

passande att jag hade en bild på alla fyra:D  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards