linnealarsson

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

godmorgon!

Av Linnea Larsson - 28 juni 2010 07:41

Godmorgon, det här med tidiga morgoninlägg ska ni inte behöva vänja er vid för det är nog bara idag det händer-.-

Börjar jobba halv nio på morronen men imorse när jag vaknade klockan sju så va jag bergsäker på att jag började halv åtta så jag fick nästan brottom upp istället sen smsar sofie efter jag hade smsat henne och fråga va fan jag gjorde uppe så tidigt...

ja det va ju frågar, va fan gjorde jag uppe xD HAHA

Men nu fick jag lite tid att lägga in bilder på datorn och sådär så jag kan lägga in dom här senare idag!

Gårdagen va skön, efter mitt senaste inlägg så la vi oss i solen(jag och sofie) vi orkade inte ligga där så länge för vi blev så rastlösa så vi tog sofies brors inlines och åkte till forshaga eller ja till mig och så käkade jag mat sen så spelade vi kubb men min kusin, efter det så skulle min kusin och min faster hem så då drog jag och sofie hem till henne igen på inlines, när vi kom hem till henne bytte vi om så drog vi ut igen, jag mötte malin och sofie åkte vidare på dejt:D haha

Jag och malin drog in till forshaga och träffade en massa folk sen när klockan var ungefär tio så drog jag hem...

Det var en trevlig dag, den kommande veckan väntar mig bara en massa sommarjobb...

nästa vecka ingår jag det väntade sommarlovet som jag inte fått än, på onsdag eller torsdag eller fredag eller ja nån dag nästan vecka kommer Niklas äntligen tillbaka hit så jag kommer nog spendera mestadels av min lediga tid med honom, och efter som jag har ledigtid hela veckan då så kommer jag alltså tilbringa hela mina dagar med honom känns det som:)

men sofie och malin är ju ändå i prag då så jag bheöver ju inte oroa mig över att jag dissar dom:D

Saknar allafall niklas väldigt mycket nu och det känns att vi har vart ifrån varandra i mer än två veckor, men jag ska nog överleva i en vecka och några dagar till:)


nej nu blire borsta tänderna och sådär sen kommmer sofie och hämtar mig!:)


  hugo&sofie   sofie och jag Jag HAHAHA rätt stygg bild da:D 

    sofie   mina ben helt enkelt



Hörs när jag kommer hem!


pusspuss :*


 
 
angie

angie

28 juni 2010 12:57

sv: tack! :)

Vad ska du göra idag? :)

http://angiies.blogg.se

 
angiie

angiie

1 juli 2010 22:07

sv: hihi, låter kul :D Jag har varit hemma hos mormor idag med släkten :)

btw, ska vi följa varandra på bloglovin'? :D

http://angiies.blogg.se

 
angie

angie

2 juli 2010 23:27

sv: okii, prenumenerar (har jag stavat rätt?) på din blogg nu, följ mig du oxåå, hihi (A) :D

http://angiies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Larsson - 8 maj 2011 17:03


gårdagen va fan soft som fän. Jesper och fredholm kom till kristinehamn och hälsade på. Vi satt och spelade kort och kollade på film och grejer. Idag ahr jag och sara vart jääääävligt bääs. började med att vi vaknade och åt pizza till frukost. den pi...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 14:43


nu ahr vi solat återigen en stund. sara duschar nu och sen ska jag in och duscha. Tror vi tar cykeln till maxi sen coh handlar. funderar även på att köpa hårfärg och färga mitt hår men får se hur det blir! beror väl på vad det kostar:)   kvälle...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 13:36


sitter i k-hamn nu hemma hos min Gosi :* hihi vi Vaknade väl vid elva ungefär så då gick vi ut och tog oss lite frisk luft ;) sen så la vi oss i solen efter att vi hade käkat frukost. Nu belv det så varmt så vi satte oss på altanen med en varsin da...

Av Linnea Larsson - 1 maj 2011 14:49


Måste bara säga att kvällen igår va fan rå nice. I början vare väl lite drygt sen träffa vi massa folk och då blev det bajs kul! Nu ligger iv i varsin soffa och kolla på film med mami. kärleksbrev heter filmen. helt ok, mycket dravvel men skitsamma...

Av Linnea Larsson - 30 april 2011 13:58

Jag och sara vaknade vid ett typ. Det första vi gjorde var att gå till konsum och handla lite nödvändigheter för min del. Nu ligger vi i soffan och slappar med varsin dator. Min bror kommer snart och hälsar på vilket jag tycker ä bra för jag har inte...

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards