linnealarsson

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

lite bättre

Av Linnea Larsson - 12 januari 2011 04:09

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

kommer nu att varje dag skriva om en sak från listan, kommer börja med första och jobba mig neråt. Det här är endast för att jag ska

ha något att skriva om och för att det ska bli mer intressant.

Börjar med den första imorgon för nu är det natten för mig! eller imorgon och imorgon blir det väl inte. senare idag!

natti

 
 
alexandra

alexandra

12 januari 2011 14:13

fan grym lista! :D tror jag snor den ja så jag har någonting att skriva om i bloggen jag mä om dä ä ok:D<3

http://tjalex.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Larsson - 8 maj 2011 17:03


gårdagen va fan soft som fän. Jesper och fredholm kom till kristinehamn och hälsade på. Vi satt och spelade kort och kollade på film och grejer. Idag ahr jag och sara vart jääääävligt bääs. började med att vi vaknade och åt pizza till frukost. den pi...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 14:43


nu ahr vi solat återigen en stund. sara duschar nu och sen ska jag in och duscha. Tror vi tar cykeln till maxi sen coh handlar. funderar även på att köpa hårfärg och färga mitt hår men får se hur det blir! beror väl på vad det kostar:)   kvälle...

Av Linnea Larsson - 7 maj 2011 13:36


sitter i k-hamn nu hemma hos min Gosi :* hihi vi Vaknade väl vid elva ungefär så då gick vi ut och tog oss lite frisk luft ;) sen så la vi oss i solen efter att vi hade käkat frukost. Nu belv det så varmt så vi satte oss på altanen med en varsin da...

Av Linnea Larsson - 1 maj 2011 14:49


Måste bara säga att kvällen igår va fan rå nice. I början vare väl lite drygt sen träffa vi massa folk och då blev det bajs kul! Nu ligger iv i varsin soffa och kolla på film med mami. kärleksbrev heter filmen. helt ok, mycket dravvel men skitsamma...

Av Linnea Larsson - 30 april 2011 13:58

Jag och sara vaknade vid ett typ. Det första vi gjorde var att gå till konsum och handla lite nödvändigheter för min del. Nu ligger vi i soffan och slappar med varsin dator. Min bror kommer snart och hälsar på vilket jag tycker ä bra för jag har inte...

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards