linnealarsson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Linnea Larsson - 11 januari 2011 19:24

pga att jag ligger hemma och är sjuk och inte får nån kontakt med omvärlden eftersom alla är ute och har kul med alla på träffen så får jag väl skirva ett inlägg da!


har vart rätt nere dom senaste dagarna av massa olika anledningar. Har inte kunnat sova på nätterna och förlite sömn har fått mig sjuk så nu ligger jag här och mår piss dåligt.

Och att Patrik har åkt till säffle gör ju inte saken bättre! Han är nog den enda som kan få mig på andra tankar nu tror jag. Han var hos mig igår och då tänkte jag inte negativt nån enda sekund. Jag ska försöka kolla på en film nu så att jag kan tänka på den istället för på hur mkt jag saknar Patrik.

Ska jämt skriva lite till först. Mamma kom hem från jobbet förut och hade med en extern hårddisk eller vad det heter som låg på 150 gb. rätt nice så jag slipper lägga in filmerna på den nya datorn så den nya datorn blir lika seg som den gammla! Ska höra med mamma om vi kan åka och köpa godis snart så jag får något gott att äta på till filmen. kanske till och med ska hyra en film? ;)

aja , kanske ska ta och ringa till Patrik också, vem vet. vi får se hur det blir!


Jag och Patrik blev tsms den sjunde januari tack vare hannah kvarnlöf. haha.

Jag Älskar Patrik, trotts att vi inte har vart tsms alls länge, faktum är att vi bara har vart tsms i några dagar. Men på söndag är det exakt sex månader sen han kom till forshaga för första gången. Han hade en stor mörkblå huvtröja på sig och en svart keps. Jag kommer inte ihåg det första vi sa till varandra men jag kommer ihåg att han fick mig att le, jag hade inte lett på hela dagen pga  kärleksproblem. Han fick mig att le och tänka på annat. Ända sedan den dagen har Patrik gjort mig glad, gjort mig glad på ett sätt som ingen annan lyckats med tidigare. Vi har gått fram och tillbaka. Men nu har vi äntligen förstått att det är rätt. det är så här det ska va, vi ska va tillsammans. Vi spenderar bara helgerna ihop eftersom han går i skola i säffle. Jag hatar tiden då vi är ifrån varandra men vad spelar tiden ifrån varandra öfr roll när jag mår som bäst när jag är med honom. jag bryr mig inte om tiden då vi ä ifrån varann eftersom jag mår som bäst när jag äntligen får träffa dig! <3

Jag hatar att säga hejdå till honom men jag älskar när jag får säga hej till honom <3

Jag älskar dig Patrik Kvarnström! ingen annan än du får mig att känna såhär!<3


  

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards