linnealarsson

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Linnea Larsson - 13 januari 2011 21:35

hemma efter en promenad till träffen, fick allafall säga hej till folk, blev nästan lite piggare av alla glada människor.

tog följa med jasmine hem, ska duscha och lägga mig tidigt idag. kanske kolla på ett oth avsnit.

tar bussen rätt tidigt imorrn så sätter jag mig inne i karlstad och inväntar skolan i sällskap med jasmine. ska höra med saris om hon vill ta ett tidigare tåg så hinner jag prata med henne lite också. ska jag ju även göra i skolan men ändå.

nej nu ska jag duscha och sen drar jag mig mot sängen. kanske blir ännu ett inlägg innan ajg sover nu när jag ändå är igång.


pusspus :*


  

soooooooooooommar!!!!!

Av Linnea Larsson - 13 januari 2011 19:22

har skrivit den andra punkten på listan och imorrn äre den tredje, rätt logiskt?

haha.

imorse stannade jag hemma igen. skola imorrn, rätt taggad ändå :D

allafall. gick upp vid ett satte på one tree hill. kollade ungefär fem avsnitt och sen kom mamma hem, drog ut med maja och gick emd henne, mötta malin och hannah.

dom hänger med på bion imorn! så blirbio med hannah,malin,älskling,nicke och anna :d rätt nice :D

sen sover jag hos älskling!

puss på det <3


nu ska jag kolla oth (a) hihi


hör av mig sen!


SWEEEEEEEEEEEEEET :D  

Av Linnea Larsson - 13 januari 2011 19:05

nu äre dags för nummer två på listan.


Min första kärlek.

Haha, ja vad ska jag säga. Min första "pojkvän" heter oscar. vi va ju tsms i tre år men det va ju iofs i typ ettan till trean så jag vet inte om jag vill räkna det som ett förhållande och det va ju inte direkt seriöst, men han var den första jag verkligen va kär i. Vi va även tsms senare i mellan stadiet och har väl lite kontakt än. vi har vart kompisar sen vi givk i lekis och ah. Vi ses väl inte så mkt nu och pratar inte heller. men möts vi nån gång av en slump så är det klart att vi pratar med varandra. det va den första jag va riktigt kär i. Men nu efter åren så är det klart att Patrik är den jag ä som mest kär i! <3

hihi

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards