linnealarsson

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linnea Larsson - 28 april 2010 20:57

det gick inte att ladda upp mitt inlägg som jag skrev igår innan jag skulle sova, bloggplatsen la ner och allt!

så bilden från hemkunskapen kommer i detta inlägg! ;)

men ska skriva om idag istället!

fick sluta kvart över tolv, för vi hade prov fem i tolv och vi fick gå när vi var klara och jag va klar kvart över och det va malin och sofie också så vi åkte hem till malin , kollade klänningar, bakade sockerkaka och massa! det va mysigt! sen kom malins pappa hem, även min blivande personliga trainer;) haha:D

han ska nämligen göra ett tränings shema åt mej osm jag ska ha nu ända fram till höst så jag ska satsa på innebandyn hårt nu, jag lovade nämligen det för malin skulle få övningsköra! och det va jsukt kul och va med när malin fick bräsa med bilen;) haha


M- pappa det luktar bränt!

alla- HAHAHAHA


malin hade nämligen gasat så när hon backade så det hade bränt nått! HAHA

så jävla kul:D

men allafall, jag åkte hem typ klockan sex , mamma fick hämta mej för det regnade så!

åkte hem, åt pizza, sån i ugnen, så himla gött!

nu sitter jag här och ska snart sova tror jag! så jsukt jävla trött

har även beställt min ena klänning nu, den andra ska jag beställa ikväll när pappa kommer hem, eller ja om en timme typ...

ja nej nu ska jag nörda msn en stund, får väl se om jag uppdaterar innan jag sover sen,


pusspuss :*


imorrn blire sofie förövrigt!


  

carl! malin!

och om ni lägger märke till vilka det ä som diskar i bakgrunden!!!!!

jo jag och fredrik!

ja så gör dom,vi diskar och dom sitter och väntar på maten!

snälla kompisar;)

Tidigare månad - Senare månad

klockan är så mycket som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards